SkiStar AB: SkiStar samarbeider med Julenissen

SkiStar AB: SkiStar samarbeider med Julenissen

Sommeren er i full gang på SkiStars reisemål med vandring og sykling i toppklasse. I løpet av sommeren er det mange som velger å tilbringe en aktiv ferie i de norske og svenske fjellene. Julenissen tar dog aldri ferie, og før vi vet ordet av det er jul igjen. For å håndtere trykket på julaften i Sälen, Åre, Vemdalen, Trysil og Hemsedal kaller nå Julenissen inn forsterkninger. Som en tidlig julegave byr nemlig SkiStar på julenissebesøk til de som bestiller juleferie i fjellet*.

- Nå på sommeren er det jo litt roligere og man får tid til å ta tak i administrative oppgaver som har blitt liggende i løpet av vinteren. Alfa og omega for å få ihop juleaften er å være godt forberedt og ha pålitelige samarbeidspartnere. Min stab og SkiStar hadde hendene fulle forrige julaften, derfor kaller vi i år inn ekstra mange hjelpenisser til julaften, sier Julenissen.

Samarbeidet går ut på at SkiStars gjester enkelt kan bestille besøk av sin egen private julenisse på juleaften. Julenissebestillingen gjøres på skistar.com. Som en tidlig julegave tilbyr SkiStar gratis nisse til de som bestiller juleferie med skikjøring innen 18. august*.

- SkiStar-nissene har blitt veldig populære, derfor øker vi nå antallet julenisser som kan bestilles. Vi er glade for å kunne avlaste Julenissen i hans mest hektiske periode og håper at han dermed får tid til å kjøre mer på ski i våre bakker, sier Morell, nordisk reklame og PR sjef i SkiStar AB.

Årets juleaften faller i år på en tirsdag, noe som innebærer at det kalendermessig passer bra med en lang og herlig julefeiring i fjellet.

* Begrenset antall. Les mer og bestill her >>

Linda Morell, nordisk reklame & PR sjef SkiStar AB
E-post: linda.morell@skistar.com

Linda Wasell, PR ansvarlig SkiStar AB
E-post: linda.wasell@skistar.com

SkiStar AB (publ), hvis B-aksjer er noterte på Nasdaq OMX Mid Cap Stockholm, eier og driver skianlegg på alpindestinasjonene Sälen, Åre og Vemdalen i Sverige samt Hemsedal og Trysil i Norge, samt Hammarbybacken i Stockholm. Markedsandelen er i Sverige 50 %, i Norge 29 % og totalt i
Skandinavia 41 %. Kjernevirksomheten er alpin skikjøring med gjestens skiopplevelse i sentrum. Øvrige virksomheter er losjiformidling, skiskole og skiutleie.