SkiStar AB: Skistarshop.com live!

SkiStar AB: Skistarshop.com live!

Samtidig som den første snøen faller i fjellet, og suget etter å komme seg på ski øker, har SkiStar gått live med skistarshop.com - reiselivsbransjens første fullt integrerte web-butikk.

Som et ledd i en flerkanalstrategi utvikles det i tillegg fysiske butikker under navnet SkiStarshop Concept Store på SkiStars reisemål. Parallelt med lanseringen av web-butikken åpner en 1.500 kvadratmeter stor "Flag Ship Store" i Sälen på fredag.

- Etter måneder med intensivt arbeid er vi i gang. Over 100 av markedets sterkeste varemerker, med et tusentalls hete produkter, er representert. Og vi fyller på med nye varer daglig. Vi har allerede merket stor interesse, sier Mathias Lindström, markeds- og salgsdirektør i SkiStar AB.

Bak satsingen på e-handel og konseptbutikker ligger et stort engasjement og lang erfaring fra sommer- og vinteropplevelser i fjellet. SkiStars lange historie og kunnskap om fjellverdenen borger for kvalitet - fjellsport er jo faktisk det SkiStars medarbeidere lever med året rundt.

- Vi er eksperter på fjellsport og tester utvalget daglig i sitt rette element, sier Lindström.

Med bare to måneder igjen til jul er det stor trafikk på skistar.com. Ettersom web-butikken er integrert med bookingen, kan man samtidig som skiferien bestilles, passe på å kjøpe julegaver og komplettere skiutstyret.

- Det skal være enkelt og smidig å bestille hos oss, gjestens beste er alltid i fokus. Derfor tilbyr vi også muligheten til å hente ut bestillingen ved ankomst på skiferien. Perfekt om du eksempelvis bestiller skiutstyr med bindinger som skal monteres og justeres. Vi velger også å premiere vår trofaste gjester med et helt nytt bonussystem, som gir penger tilbake på alt som handles online hos oss, avslutter Lindström.

Selvfølgelig kan de som ønsker få bestillingen levert til hjemmeadressen. Gjelder for bestillinger levert i Sverige, Norge og Danmark.

Mathias Lindström, markeds- og salgsdirektør i SkiStar AB

SkiStar AB (publ), hvis B-aksjer er noterte på Nasdaq OMX Mid Cap Stockholm, eier og driver skianlegg på alpindestinasjonene Sälen, Åre og Vemdalen i Sverige samt Hemsedal og Trysil i Norge, samt Hammarbybacken i Stockholm. Markedsandelen er i Sverige 49 %, i Norge 28 % og totalt i Skandinavia 39 %. Kjernevirksomheten er alpin skikjøring med gjestens skiopplevelse i sentrum. Øvrige virksomheter er losjiformidling, skiskole og skiutleie.