SkiStar ønsker velkommen til minnerike fjellopplevelser uten koronarestriksjoner: På høy tid å booke skiferien

Det er høysesong for svenske, danske og norske skientusiaster som valfarter til fjells for å nyte etterlengtede dager på ski. Fra og med den 12. februar har den norske regjeringen opphevet koronarestriksjonene. Alt ligger dermed til rette for den mest populære delen av sesongen hos SkiStar, og ifølge den gledelige værmeldingen for de kommende dagene er det også masse snø i vente. Har du enda ikke booket skiferien denne sesongen er det lurt å gjøre det nå.

- Dette kom som bestilt! At våre gjester skal ha en minnerik opplevelse hos oss er alltid første prioritet. Nå kan vi tilby en komplett og helhetlig vinterferieopplevelse, med aktiviteter som Valleshow for de minste. Ikke minst er det ekstra gøy at vi etter to år kan ha afterski igjen. Det blir drømmeskiferie på fjellet, sier Gudrun Sanaker Lohne, destinasjonssjef hos SkiStar Trysil.

Nysnø, lysere dager, lengre åpningstider og gode overnattingstilbud
    Den beste delen av sesongen er i vente når dagene blir lysere og åpningstidene er utvidet. Værmeldingen for den kommende uken ser også lovende ut, som ifølge prognosen melder om et godt påfyll med snø.

- Vi har fått et etterlengtet påfyll av snø i natt, og i løpet av de neste dagene venter vi enda et godt påfyll ifølge værprognosene. Og til de som blir fristet og ønsker å nyte de flotte forholdene; vi har gode siste-liten tilbud for de som vil til fjells denne vinteren og fortsatt noe ledig for påsken, sier Andreas Smith-Erichsen, destinasjonssjef hos SkiStar Hemsedal. Men det kan lønne seg å være rask, for disse tilbudene blir fort revet bort, avslutter han.

FAKTA:
      Se siste-sjanse tilbud for vinterferien på skistar.com

TRYSIL:
      Åpningstider hos SkiStar Trysil:09.00-16.30 hver dag. Tidligski i Høgegga: 07.00-09.00 onsdag og lørdag til 23. april.
      Non-stop skiing utvalgte lyssatte bakker: 09.00-20.00 mandag, onsdag og fredag til 13. april.
      Aktiviteter hos SkiStar Trysil: skistar.com
      Mer i Trysil

HEMSEDAL:

Åpningstider hos SkiStar Hemsedal: 09.00-16.30 hver dag.
      Morgenski:
      07.30-09.00 hver lørdag til 26. mars. NB: 12. mars ingen morgenski på grunn av Hemsedal Up’n Down. Den erstattes den 13. mars.
      Kveldsski: 18.00-20.30 fredager til 26. mars.
      Non-stop skiing:09.00-19.00 tirsdag og onsdag til 23. mars.
      Aktiviteter hos SkiStar Hemsedal: skistar.com
      Mer i Hemsedal

SkiStar har digitalisert flere av sine tjenester for å gjøre gjesteopplevelsen mer sømløs og effektiv. Blant annet er inn-/utsjekk digital. Vi oppfordrer også alle til å kjøpe/lade SkiPass i SkiStar appen eller på skistar.com. Det er det mest prisgunstige og tidsbesparende alternativet.

Informasjon om koronasituasjon og det som gjelder i Norge nå:
      Hos SkiStar
      Norske regjeringen