SkiStar Trysil: Trysil leverer vinterferiemoro!

SkiStar Trysil: Trysil leverer vinterferiemoro!

Vinterferien er i gang, alle bakker er åpnet, og det er et yrende liv. Trysil er Norges mest populære vinterferiested.

To som utnytter dagene i bakken godt er kompisene Filip Svalander og Hampus Torén. Begge er fra Göteborg i Sverige, og har lagt vinterferien til Trysil.

- Snøen er perfekt, terrengparken er morsom og Trysil har et fint fjell å leke på. Ingen tvil om at de leverer varene bra, sier Svalander og Torén fornøyd. Trysil er Norges største alpinanlegg, med 31 heiser og 66 bakker. Størrelsen sikrer varierte skidager og at det sjelden er lange køer i heisen.

Vinterferie er for mange høydepunktet i den kalde årstida. Slik er det for kompisene fra Gøteborg også.
- Det er godt å komme vekk fra byen og opp på fjellet. Trysil har masse å by på og vi skal utnytte tida i bakken bra, sier Svalander.

Denne uka og de to neste er vinterferieuker. Har du ikke bestillt, og har lyst på en tur, er det fortsatt plass i Trysil. Det finnes ledige hytter, leiligheter og hotellrom.
- Gå inn på våre hjemmesider skistar.com, der er det enkelt å bestille, sier Sondre Amdahl, salgs- og markedssjef i Skistar Trysil.

Været for resten av den første vinterferieuka er lovende. Det er meldt mer snø og det er meldt hyggelige temperaturer. Det er også lovet sol fra tid til annen. Med andre ord er det fjellet som er plassen å være.

Filmen (foto: Einar Røyne) er fra i dag. Det samme er vedlagte bilder av Hampus Torén og Filip Svalander (foto: Ola Matsson).

SkiStar AB pressetjenste

Pressekontakt +46 280 841 60