Vinterferien startet med nysnø hos SkiStar - forventer en magisk fortsettelse av vintersesongen

De siste dagene har det i perioder snødd kraftig på SkiStars destinasjoner, og mange har kjørt alpint den første vinterferieuka. I Trysil er det blant annet rekord i antall skigjester i uke 7. Med fantastiske snøforhold på våre destinasjoner ser det veldig bra ut med tanke på vinterferieukene og resten av sesongen.

- Vi har fått mer natursnø i alle våre anlegg, noe gjestene setter stor pris på. All snøen sikrer en lang og snøsikker sesong på våre destinasjoner. Samtidig er det veldig moro å se at interessen for skikjøring i den skandinaviske fjellverdenen er like stor som tidligere, med mange glade og fornøyde gjester i anleggene våre, sier Gudrun Sanaker Lohne, destinasjonsleder i SkiStar Trysil.

Snødybden i Hemsedal og Trysil er nå henholdsvis 130 og 134 cm (Skihytta), der Hemsedal og Trysil har fått 31 og 15 centimeter nysnø de siste dagene. Mange av SkiStars gjester er veldig fornøyde med sitt opphold, viser de siste undersøkelsene. Der 8 av 10 sier de har hatt en minnerik fjellopplevelse. Kapasiteten i skiområdene har vært god, delvis på grunn av at de aller fleste bakker og heiser nå er åpne på SkiStars destinasjoner. Det takket være god snøproduksjon i desember og masse natursnø.

Som tidligere kommunisert er også belegget høyt under vinterferieukene. Det er nesten fullbooket på samtlige destinasjoner.

- Om du ikke har bestilt påskeferie, eller noen annen uke på fjellet ennå, er det på høy tid å gjøre det nå. Ingenting slår en magisk vårvinterdag i skibakken. Jo tidligere du bestiller, dess større mulighet til å dra nytte av prisgunstige pakker og tilbud. Vi har i tillegg masse morsomme aktiviteter og arrangementer for alle i våre anlegg utover vinteren, avslutter Andreas Smith-Erichsen, destinasjonssjef i SkiStar Hemsedal.

For seneste nytt om åpningstider, snødybder, åpne heiser og bakker: https://www.skistar.com/no/vinter/var-og-bakker/Eller last ned SkiStar-appen og skru på pushvarslinger for siste nytt.

Vinterens arrangementer: https://www.skistar.com/no/inspirasjon/event/

Bestill ditt opphold på: https://www.skistar.com/no/