Sofia Bertills, administrerende direktør i Skruvat.

Skruvat slår nytt salgsrekord og går over til lønnsomhet

AB Skruvat Reservdelar avsluttet årsregnskapet siste september 2020 til totalt 414 millioner SEK med en resultatforbedring fra -20 millioner SEK til +18 millioner SEK. Regnskapsåret er brutt og løper fra 1. oktober til slutten av september.

Skruvat selger reservedeler og tilbehør til bil og har virksomhet i Norge, Sverige og Finland.

Vi hadde en god salgstrend i fjor, men vi har fremfor alt gjort den negative resultatutviklingen til et positivt resultat", kommenterer daglig leder Sofia Bertills.

Skruvat ble startet i 2008 og har siden da fokusert på å selge reservedeler og tilbehør til biler online.

"Alle på Skruvat har gjort en fantastisk jobb der vi har jobbet hardt for å utvide sortimentet vårt og forbedre kundens shoppingopplevelse hele veien fra nettsted til levering," fortsetter Sofia Bertills.

Skruvat fortsetter nå med å satse på økt vekst.

Siden starten i 2008 har Skruvat vokst til å bli Nordens største e-handel for nye bildeler online. Vi samarbeider med ledende europeiske leverandører og har bildeler, biltilbehør, dekk og felger for alle ledende bilmerker. Skruvat og søsterselskapet ByttDekk er Nordens ledende e-forhandlere for det du trenger til din bil. Vi har en samlet omsetning på 830 millioner SEK per år og eies av Mobivia, som driver Europas største uavhengige verkstedkjeder med virksomhet i 21 land og mer enn 20 000 ansatte.

Kategorier

Fra vi ble grunnlagt i Sverige 2008 har vi raskt vokst til å bli Skandinavias største E-handel av bildeler på nett, med tusenvis av fornøyde kunder hver uke. Vårt mål er å alltid gi deg en god handleopplevelse der våre produkter, service og kompetanse samsvarer med kravene du har som kunde!

Astrid Johnsen

Pressekontakt Country Manager Norway +46 761 682 111

Skruvat.no - bra bildeler til lave priser

Skruvat.no selger bildeler på nettet. Vi gjør det billigere for privatpersoner og verksteder å vedlikeholde og reparere biler ved å tilby bildeler av høy kvalitet til en mye lavere pris enn vanlige butikker.

Skruvat.no
Gustavslundsvägen 151F