Tar over HMS-ansvaret i nord

Tar over HMS-ansvaret i nord

I 25 år har Espen Jensen jobbet for å gjøre folk tryggere på arbeidsplassen. Når blir den rutinerte HMS-eksperten Skyddas nye mann i Nord-Norge.

- Jeg har hatt samme ansvar i denne regionen tidligere, og jeg gleder meg til å komme tettere inn på våre kunder og prosjekter i nord. Vi har mange nye, spennende avtaler det skal bli interessant å utvikle videre, sier Espen Jensen.

Jensen har over 25 års erfaring med arbeidssikkerhet i Skydda Norge. I mai trer han inn som regionansvarlig i Nord-Norge, en rolle han overtar etter Paul Erik Markussen.

- Jeg ser spesielt frem til å komme ut hos kunder og samarbeidspartnere enda oftere enn før, sier Jensen.

Mye kompetanse

Skydda Norge kan skilte med et av Nordens fremste miljøer innenfor sikkert arbeidsmiljø og HMS i industrien, og daglig leder, Vegard Aune, er meget fornøyd med å få den rutinerte medarbeideren på plass i landets nordligste region.

- Espen har jobbet i dette området tidligere, og han kjenner godt til kundemassen vår i Nord-Norge. Skydda har i over 90 år jobbet med trygghet på jobben, og vi har opparbeidet oss en unik know-how om arbeidssikkerhet innenfor industri- og bygg-og anleggsbransjen. Espen personifiserer dette. Han er en ekstremt kunnskapsrik person med tung kompetanse om bransjen.

EKSPERT: Skydda har i over 90 år jobbet med trygghet på jobben, og vi har opparbeidet oss en unik know-how om arbeidssikkerhet innenfor industri- og bygg-og anleggsbransjen, sier daglig leder Vegard Aune.

Stort potensiale

Den daglige lederen påpeker at det er mange store muligheter og prosjekter på gang i Nord-Norge, spesielt innenfor fiskerinæringen.

- Fiskerinæringen er et spennende og utfordrende marked når det kommer til HMS og arbeidssikkerhet. Espen vil helt klart kunne gi markedet og våre kunder i nord god rådgiving og support. I tillegg er det praktisk å ha en representant som har god tilgjengelighet og fleksibilitet. Både vi og kundene våre ser frem til at at Espen kommer i gang, understreker Vegard Aune.