God som gull

Det sies at frokosten er det viktigste måltidet i løpet av dagen, så hvorfor ikke gjøre morgenstunden enda mer spesiell med redskaper som er både vakre og funksjonelle?

Det ikoniske avrundede designet og retrofargene gjør brødristeren TSF01 og vannkokeren KLF03 fra SMEGs serie i 50-tallstil til et must for alle design-og-teknikkelskere. Serien har også blitt tildelt den prestisjetunge Good Design Award.

Produktene er enda mer ettertraktet i de to eksklusive fargene Gold og Rose Gold som er en del av den lekre Special Edition-kolleksjonen, der alle de funksjonene til originalproduktene er beholdt.

Gullpaletter er den heteste trenden i mote- og designkretser akkurat nå, og skaper et subtilt, elegant uttrykk. Med kong Midas gylne touch blir kjøkkenapparatet et dristig og ukonvensjonelt statement, inspirert av lysten til å eksperimentere som alltid har vært Smegs kjennetegn.

Gold representerer tidløs luksus og den smidige teknologien som finnes inni apparatene, hvor de skinnende gulldetaljene utgjør prikken over i-en. Samtidig er Rose Gold en øyenfallende nyanse som minner om fargene ved daggry og vil gi et varmt uventet preg til ethvert kjøkken.

Disse små innredningsdetaljene vil tilføre farge og luksus til rommet, uansett hvordan stil, samtidig som det moderne og tradisjonelle designet bidrar til en elegant og kontrastfylt effekt.

SMEGs brødrister og vannkoker er et kultobjekt som også passer godt inn på alle kjøkken. I denne overdådige Special Edition-kolleksjonen er det derfor bare riktig at emballasjen skal matche innholdet. SMEG har derfor designet en eksklusiv gaveeske som gjør husholdningsapparatene til den perfekte gave.

• produktnyheter
  • kjøkkenapparater

SMEG ble grunnlagt av Vittorio Bertazzoni fra Guastalla, et tettsted ved Reggio Emilia nord i Italia, og er i dag et av landets ledende produsenter av husholdningsapparater.

Smegs produkter har i mer enn 60 år blitt betraktet som smakfulle og elegante løsninger i moderne husholdninger takket være selskapets samarbeid med verdenskjente arkitekter.

Ikke bare har Smeg en unik profil innen husholdningsapparater, de er også kjent innen profesjonelle forretningssektorer.Divisjonene Foodservice og Instruments har spesialisert seg på henholdsvis storkjøkken-/catering-utstyr og elektromedisinske instrumenter.

Smeg-gruppen er, takket være en bedriftskultur som legger maksimalt fokus på produktkvalitet, teknologi og design, kjent over hele verden som en av de viktigste representantene for italienskprodusert kvalitet.

Jenny Grahm

Pressekontakt Pressekontakt Smeg Norge +4745602727