Fjon butikken

Blogginnlegg -

Fjon butikken

Endelig har vi lansert Fjon butikken som nå har flere produkter som passer for barna. Du får kjøpt alle våre produkter hos SNØ Oslo sitt velkomstsenter i 1.etasje.

Trolljenta Fjon er SNØ sin maskot! Hun er en godhjerta, nysgjerrig og litt rampete trolljente som bor i marka bak SNØ. Fjon bor sammen med trollfamilien sin: mamma Føyk, pappa Floke, storebror Sludd og storesøster Krystall. Hun elsker snøen og vil så gjerne lære seg å stå på ski. Derfor sniker hun seg ofte inn til oss, når resten av familien sover gjennom vinteren, for å hilse på barna som står på ski og snowboard på SNØ.

Videre under kan du få et innblikk i hva vår Fjon-butikk inneholder enn så lenge.

Refleks

Vi har fått fine reflekser med bilde av Fjon. Denne kan du kan henge på barna sine sekker, jakker eller lignende. Perfekt nå som det begynner å bli mørkere.

Pris: 29,-

Plaster

Plastrene vi har i Fjon butikken selges i pakker på 20 stykker. Vår søte Fjon er på plasteret og kan kanskje lindre smertene dine litt.

Kortstokk

Kortstokk er perfekt å ha med seg når man er ute på tur og være sosiale. La Fjon sin kortstokk bli med på tur og skape gode minner.

Pris: 99,-

Drikkeflaske

En drikkeflaske er alltid bra å ha med seg rundt. En solid vannflaske som skal holde på kulden. Perfekt for sende med barna på skolen, tur og trening. Må vaskes for hånd.

Pris: 169,-

Termos

Skal barna på skoletur i skogen eller på fjelltur med familien, er en Fjon termos helt perfekt. Den holder på den varme kakaoen eller wienerpølsene. Samt at den ser kul ut på siden av sekken. Må vaskes for hånd.

Pris: 199,-

Tegneblokk

Har du en tegneglad datter eller sønn, har vi en tegneblokk i Fjon butikken vår.

Hals

Akkurat som Fjon burde alle barn ha på seg en hals mens de er å står på ski hos SNØ og andre skisentre.

Brillebeskyttelse:

Ønsker du å beskytte ski brillene dine når ligger i sekken, så har fjon en sprek brillebeskyttelse i Fjonbutikken. Den fungerer som et overtrekk over brillene og ser samtidig veldig kult ut.

Pris: 99,-

Matboks

Perfekt matboks for skolen eller på tur. Matboksen er hvit med SNØ sine blåfarger og Fjon på fremsiden. Det er en inndeling slik at du kan skille brødskivene fra frukten.

Pris: 179,-

Ryggsekk

Ryggsekken til Fjon er perfekt for skolen eller tur. Med både reflekstrekk og flere rom, kan barna gå trygt til skolen og ha med seg alle skolesakene.

Pris: 499,-

Fjon bamse

Gi en kosebamse til barna som de kan møte på ekte hos SNØ. Det er alle barns drøm.

Pris: 349,-

Ta gjerne turen innom og sjekk ut Fjon produktene!

SNØ Oslo AS pressetjeneste

Pressekontakt +4791631490

Verdens råeste helårsarena for snøopplevelser!

Kun 15 minutter fra Oslo sentrum og verdens eneste som forener langrenn, alpint, snowboard, freeski og isklatring under samme tak. Tre nedfarter med ulik vanskelighetsgrad, en park med rails og big jump, en 1 km lang langrennsløype, et nybegynnerområde og en av verdens høyeste innendørs isklatrevegger. Vegg-i-vegg med løypene finner du utstyrsleie og en rekke restaurant- og servicetilbud.
 SNØ er en del av Snøbyen som utvikler og eier av området og er eiet av Selvaag, Canica, OPF/LKP,
Baumann og Malling.

SNØ Oslo AS