Ny leder for Sodexo Energy & Resources

May Britt Lilletvedt er ansatt som ny leder for Sodexo i segmentet Energy & Resources. Lilletvedts mål er at selskapet skal ta markedsandeler både offshore og onshore og forbedre livskvaliteten for våre kunder og ansatte.

May-Britt Lilletvedt startet nylig i stillingen som Senior Vice President – Offshore & Marine for Sodexo i Norden med base i Stavanger. Lilletvedt har over 12 års arbeidserfaring fra olje- og gassindustrien fra selskaper som Roxar Flow Measurement, Pipetech International og sist som administrerende direktør i Mirmorax.

«Vi jobber i en bransje som krever at vi i Sodexo er både smidige og effektive overfor våre kunder. Jeg ønsker en god dialog med kundene om hva de ønsker at Sodexo kan bidra med. Vi gjennomførte nylig en stor kundeundersøkelse hvor Sodexo får veldige gode tilbakemeldinger fra våre kunder. Det er viktig å fortsette utviklingen på de områdene vi er gode på, samtidig som jeg må kartlegge hvilke områder vi kan bli bedre på. Mitt mål er at Sodexo skal vokse, at vi skal utvide tjenestene våre og ta flere markedsandeler, ikke bare offshore, men også på land,» sier May Britt Lilletvedt.

• energy & resources
  • sodexo

Sodexo er verdensledende innen Quality of Life Services – service for livskvalitet, en grunnleggende faktor for individers og organisasjoners evne til å prestere. Med virksomhet i 80 land, yter vi tjenester til 100 millioner mennesker hver dag.

Vi tilbyr en rekke enkelttjenester og integrerte tjenester som har utviklet seg gjennom mer enn 50 års erfaring. Tjenestene vi leverer er innen kontorstøtte, sikkerhet, vedlikehold, renhold, måltidstjenester og Facility Management.

www.sodexo.no

Alexandra Enger