«(Åh) Tåmy, Tåmy - Rifla x Sheriff» er ute!

«(Åh) Tåmy, Tåmy - Rifla x Sheriff» er ute!

«Ikke kall det et comeback, men vi er tilbake, det er Rifla og Sheriff, hva skjer?»

Arif er tilbake!

«(Åh) Tåmy, Tåmy - Rifla x Sheriff» er ute, fredag 30.desember.

Låten, som handler om «The fast life», og om hvor fort ting kan bli snudd opp ned» , er produsert av NORA Collective-produsentene Marcel Basima og Benjie.

Siden Arif slapp «Hellig» i sommer, har den passert 3,5 millioner streams og streamet til gull. I tillegg har han spilt på flere av de største festivalscenene, deriblant Øya, Stavern og NEON. Arif har vist at han kan fylle de store scenene, og på nyåret legger han ut på en ny Norgesturné, der han kommer på besøk til 15 norske byer + København.

2022 markerer også 10-års jubileum for Arifs debutprosjekt «Kom Så Tok Færdiih», som på mange måter markerte starten på en ny sound for norsk hip hop, og er inspirasjonen bak artistprosjektene til flere av artistene som har slått gjennom de seneste årene. I forbindelse med jubileet har Arif gjort en eksklusiv podkast i samarbeid med Podimo, som samler noen av Arifs kjente og kjære som har vært med på hans musikalske reise så langt, deriblant Chirag Patel, Yosef Wolde-Mariam, Myra og Stig Brenner, med Michael «akaM1k3» Angeles som ordstyrer.

«(Åh) Tåmy, Tåmy - Rifla x Sheriff» er ute fredag 30.des»