Aiba avslutter året med en nydelig pop ballade

Aiba avslutter året med en nydelig pop ballade

Aiba avslutter året med den Kastel-produserte pop balladen «Bli», fredag 30.desember.

«Låten føler jeg er ganske selvforklarende når man hører teksten. Følg med på hvordan bildet blir malt gjennom teksten og lydbilde!❤️» - Aiba.

Han var nylig nominert som «Årets gjennombrudd» under P3 Gull, der juryen lot seg imponere av Aiba sin lekne pop-r&b.

Lydbildet er frisk og melodiene vilt fengende. De inderlige tekstene treffer rett i hjertet når de formidles med den sårbare og følsomme vokalen til Aiba. - «P3 Gull»-juryen om Aiba

Tidligere i år gikk den unge oslogutten rett inn på topplistene hos både Spotify og radio med hitsinglen «Sympati». Låten har streamet til platina med over 8,5 millioner streams, og har vært listet hos både P1, P3, mp3, og Radio topp 40, samt fremført under VG-lista. I juli fulgte han opp med P3 og mp3-listede «Fredag», i september kom P3 og mp3-listede «Jeg vet», før vi i oktober fikk den P3-listede «Videre», som alle har fått gode plasseringer på topplistene.

«Noen ganger så er man selv skurken i historien, men alle gjør feil, så man ønsker en sjanse til å være bedre.» - Aiba.

«Bli» er ute på fredag 30.desember.