Destina med «Sprengt (Tell a friend)» gir klubbscenene et skudd av energi

Destina med «Sprengt (Tell a friend)» gir klubbscenene et skudd av energi

Osloartisten serverer deg en banger som smeller! Det er ingen tvil om at klubbene kommer til å lukte røyk etter at 19 år gamle Destina har fyrt opp «Sprengt (Tell a friend)». Med en stor følgerskare på TikTok får følgerne endelig låta de har ventet på.

«Teksten er litt inspirert av eget liv, uansett hvilke dårlige vibes du har med gamle relasjoner må de bare legges i fortiden. Man bor i samme by, klubben skjer og i kveld skal det bli sprengt» - ler Destina

Da produsent Über dro frem beaten ble hun umiddelbart gira, teksten bare falt rett ned i fanget og alt føltes rett. En ekte klubblåt som skal hente frem flashbacks fra alle de gode minnene.

«Gleder meg til å vise en sånn type låt. Det norske folk elsker fest, og det skal de få» - fortsetter Destina

«Sprengt (Tell a friend)» er ute fredag 08.mars

--

Allerede som 14 åring visste Destina hva hun ville, og sluttet på skolen for å begynne å skrive musikk. Med en bakgrunn fra danseverden, blant annet med 3 seiere på rad fra NM i dancebattles og erfaring som bakgrunnsdanser for andre artister som Emma Gunnarsen og Kyle Alessandro, var det først for fire år siden at hun på ekte innså at det er forrest på scenen hun trives best.

Den Oslobaserte tenåringen skriver alt av tekster selv, og har over lang tid bygd opp en fanbanse på blant annet TikTok. Med en stor forkjærlighet for å opptre arrangerte hun sin første konsert på egenhånd i 2023, hvor det kom over 150 ungdommer som kunne alle sangene. Det er bare starten, og hun gleder seg til å invitere flere inn i hennes univers og vise det norske folk hva det bor i henne.

Sara Berg