Mari Bella varmer opp til Stjernekamp-finalen med å slippe singelen "LOVE ME / HATE ME"

Elsk-hat-single fra Stjernekampfinalist Mari Bella

Mari Bella er aktuell som finalist i Stjernekamp 2023, og med «LOVE ME / HATE ME».
En kraftfull poplåt som matcher Maris udiskutable stemmeprakt.
Låten er produsert av storebror og samarbeidspartner Aadne Haaland.

«LOVE ME / HATE ME» ble skrevet etter første sending i Stjernekamp hvor jeg innså hvilken umulig oppgave det er å gjøre alle til lags.
Jeg elsker å stå på scenen og underholde, å ha kontakt med publikum og seere. Jeg elsker å få gode tilbakemeldinger og skryt, men da må det være ekte. Bare om jeg er fornøyd med det jeg har gjort selv kan jeg ta til meg rosen.
Så «LOVE ME /HATE ME» en låt som er inspirert av at jeg velger å stå for den jeg er til tross for at andre kan mene at jeg burde være annerledes eller ta andre valg. Jeg lytter og lærer når jeg får tilbakemeldinger, men jeg styrer karrieren min på egne premisser.»

Nittenåringen fra Bryne i Rogaland, med røtter i Solør og bosted i Oslo, har vist en helt formidabel vokal, variasjon, vekst og viljestyrke i årets sesong av Stjernekamp.
Uke etter uke har Mari Eriksen Bølla valgt ekstremt krevende låter, og både ekspertene og anmelderne har stadig latt seg imponere.
Det har blitt mye skryt og mange femmere og seksere på terningen, men som Mari beskriver over, og i låten «LOVE ME / HATE ME» så er det ikke der motivasjonen ligger.
Hun ønsker å utvikle seg som artist, samtidig som hun er tro mot seg selv.
Elsk det eller hat det, men vit at det er ekte vare, både talentet og det hun har på hjertet!

«LOVE ME / HATE ME» er ute fredag 3. november, og lørdag 4. november står Mari Bella på Stjernekampscenen for siste gang når hun møter soul-veteranen Odd René Andersen i finalen.