Foo Fighters - But Here We Are

Foo Fighters - But Here We Are

Etter et år med tunge tap, selvransakelse og bittersøte minner, er Foo Fighters tilbake med But Here We Are, som slippes 2. juni på Roswell Records/RCA Records.

Albumet er en brutalt ærlig og følelsesmessig rå respons på alt Foo Fighters har vært gjennom det siste året. Et vitnesbyrd om den helbredende kraft som finnes i musikk, vennskap og familie.

But Here We Are er modig, sårt og urokkelig autentisk, og den første av 10 sanger som kjører det emosjonelle spekteret fra raseri og sorg til ro og aksept, er den nyutgitte hovedsingelen «Rescued».

Albumet er produsert av Greg Kurstin og Foo Fighters, og beskrives av bandet som både det 11. Foo Fighters-albumet og det første kapittelet i bandets nye liv. Sonisk kanaliserer de naiviteten til debutalbumet fra 1995, utført med tiår av modenhet og dybde. But Here We Are er lyden av brødre som fant trygghet i musikken som førte dem sammen for 28 år siden, og en prosess som maktet å både være terapeutisk og å ha fokus på å fortsette videre i livet.

Øystein Apeland

Pressekontakt PR manager, intl rep +47 452 52 102