Jul fra og for Marion Woodseth

Jul fra og for Marion Woodseth

"Jul for meg" er årets julegave fra Bølge-hitmaker Marion Woodseth, ute fredag 11. november.

Julemusikk og juletre og snø er stemningsskapande klisjea av ein grunn. Men ekte julestemning – da rett og slett magiska som gjer at ein i alt frå et øyeblikk til nåken salige veke kjenne på den heilt unike roen og gleden – e så individuelt. For meg e da ikkje ordentlig jul før eg komme heim til familien i Kvinnherad.

Marion Woodseth kan se tilbake på et bra 2022. Familien ble utvidet med deltidshunden Jostein, og med «Bølge» er hun i skrivende stund fortsatt blant de 10 mest spilte på norsk radio. Og hun har hatt tid til å skrive og spille inn ny musikk. Blant annet stemningsfulle «Jul for meg» som hun selv omtaler som nostalgisk og ærlig med 100% hjemlengsel-garanti.

«Jul for meg» laga eg til alle som lengta ette juletida og det å «komme heim til julefølelsen». Jul er tida der ein ska vær rundt mennesker ein e glade i, da e nostalgi frå ende til annen. E ein heldig kan ein glømme vekk det som e tøft, iallfall litt. Da minne ein på ka ein egentlig sette pris på. Da kan vær så mangt, da som gjer jul til jul for akkurat deg. Ein følelse, ei lukt, et sted – alt som kan dra oss tilbake til godfølelsen der ein bare hørre heima og da definitiv e jul.

Og om du ikke har noe eller noen som gir deg julestemning så anbefaler Marion at du kan få den ved å gi den; løft blikket, se alle rundt deg og gi et ekstra smil eller en klem, det kan bety uendelig mye.

«Jul for meg» er en stor varm klem av en låt fra Marion Woodseth til deg, og den kommer fredag 11. november.

Eline Darki

Drabant Music +47 988 98 882