Lene Alexandra Øien signerer eksklusiv ambassadøravtale med Puma Women's Training

Det verdensledende sport- og livsstilmerket Puma har hentet inn Lene Alexandra Øien til å fronte den friske treningslinjen Puma Women's Training.

- Jeg må si jeg føler meg veldig privilegert over at jeg får fronte et så stort og anerkjent merke som Puma! Spesielt når man tenker på at en annen Puma-ambassadør er selveste Usain Bolt. Puma står for treningsglede, det er noe som er utrolig viktig for meg. Trening og en sunn livsstil er grunnpilarene i livet mitt, sier Lene Alexandra Øien.

Salgssjef Jarle Finnestrand er svært fornøyd med ambassadørvalget:
- For Pumas del var valget enkelt når vi ønsket å finne en ambassadør for vår Women's Training-linje. Lene Alexandra er ei sunn og flott jente som vi er sikre på vil være en god ambassadør for Puma.

Puma Woman's Training
Lene Alexandra vil i utgangspunktet være ambassadør for Puma sin Women's Training & Fitness-kategori,  da vi ønsker å fokusere på disse kategoriene i framtiden. I tillegg til dette vil Lene Alexandra selvfølgelig også fronte vår lifestyle-kolleksjon. Pumas Women's Training & Fitness-kolleksjon består av mange fargerike og spennende plagg av høy teknisk kvalitet. Plaggene er tilpasset dagens motebilde, har en  "cool look" samt et flott design.  Puma Women's Training er for alle kvinner som ønsker å se bra ut, og ikke minst føle seg bra også når de er på trening.

Pressebilder: https://sonymusic.box.com/s/a76855d27f57e35d6ec5

For mer informasjon, vennligst ta kontakt med:
Therese.Karlsson@sonymusic.com

PUMA

PUMA is one of the world‟s leading Sportlifestyle companies that designs and develops footwear, apparel and accessories. It is committed to working in ways that contribute to the world by supporting Creativity, SAFE Sustainability and Peace, and by staying true to the principles of being Fair, Honest, Positive and Creative in decisions made and actions taken. PUMA starts in Sport and ends in Fashion. Its Sport Performance and Lifestyle labels include categories such as Football, Running, Motorsports, Golf and Sailing. Sport Fashion features collaborations with renowned designer labels such as Alexander McQueen, Mihara Yasuhiro and Sergio Rossi. The PUMA Group owns the brands PUMA, Cobra Golf and Tretorn. The company, which was founded in 1948, distributes its products in more than 120 countries, employs more than 10,000 people worldwide and has headquarters in Herzogenaurach/Germany, Boston, London and Hong Kong. For more information, please visit http://www.puma.com

Cecilie Moberg Brinchmann-Hansen

Pressekontakt Senior PR manager, intl rep +47 477 47 658