Ny single og album fra One Direction!!

Ny single og album fra One Direction!!

1. Oktober slippes den nye singelen "Live While We're Young", hentet fra det nye albumet som slippes i november.

One Direction er tilbake!! Verdens største gruppe slipper den enormt etterlengtede nye singelen "Live While We're Young" 1. oktober. Allerede fra fredag 24. august kan singelen forhåndsbestilles fysisk fra Platekompaniet.no og digitalt via iTunes.

På "Live While We're Young" har de globale superstjernene nok en gang teamet opp med de svenske låtskriverne Rami Yacoub og Carl Falk, samt amerikanske Savan Kotecha. "Live While We're Young" er nærmest pop-perfeksjon - en umiddelbar energisk låt som mikser undertoner av rock med flotte harmonier, og handler som tittelen antyder om å leve for øyeblikket.

Det etterlengtede oppfølgeralbumet til braksuksessen "Up All Night" vil bli sluppet i november, og bandet har igjen jobbet med noen av verdens største og beste låtskrivere og produsenter. Ved siden av nevnte Yacoub, Falk og Kotecha ("One Thing" & "What Makes You Beautiful"), Ed Sheeran og Tom Fletcher fra bandet McFly, inneholder albumet bidrag fra Dr Luke (Katy Perry "Teenage Dream", Taio Cruz "Dynamite"), Shellback (Maroon 5 "Moves Like Jagger"), og Toby Gad (Beyoncé "If I Were A Boy). Albumet er en garantert ny smash fra det internasjonale pop-fenomenet One Direction.

Det har vært et vanvittig år for Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles og Louis Tomlinson.Etter å ha blitt satt sammen i X Factor UK i 2010, slapp de sensasjonsdebuten "What Makes You Beautiful" i september 2011 og har ikke sett seg tilbake siden. 1D Mania har gått som en farsott over hele verden og bandet har i dag solgt over 12 millioner album og singler på verdensbasis!

Albumet "Up All Night" har gått til #1 i 17 land, og One Direction ble det første britiske bandet noensinne som debuterte på #1 i USA med et debutalbum. Langs veien har de solgt ut turneer i UK, USA, Australia og New Zealand, og 3. desember står New Yorks storstue Madison Square Garden for tur - en konsert som ble solgt ut på få minutter! Bandets live DVD har også vært en massiv suksess, og nådde #1 i 27 ulike land!

Våren 2013 legger One Direction ut på sin utsolgte verdensturne som bl.a. inkluderer vanvittige 9 konserter på O2 Arena i London!

Se bandet annonsere nyheten her: http://www.youtube.com/watch?v=ftQ8Dg1B_7E&feature=youtu.be

•    "Up All Night" ligger i skrivende stund som #10 i Norge i sin 35. uke på VG-lista!
•    "Up All Night - The Live Tour" DVD lå i 8 sammenhengende uker som #1 på VG-lista for musikk-DVD!
•    Nærmere 1000 norske fans dukket opp på One Direction fan-event i Oslo i mai:
o    Video på YouTube: http://youtu.be/rdmLV3KVGmg
o    Video fra TV2 Nyhetene: http://bit.ly/P2Ggc5