Peder Elias skal endelig på klubbturné i Norge

Peder Elias – vårturne i Norge mars 2024

Peder Elias er en internasjonalt prisvinnende norsk artist og låtskriver. Peder Elias Eriksrud Kjørholt ble født 14. januar 1997 i Trondheim, Norge, debuterte som artist i 2018, og fikk sitt internasjonale gjennombrudd i 2020. Han har hatt flere nummer én hitsingler og i 2022 ga han ut sitt multi-platinasertifiserte debutalbum «Love». & Ensomhet».

Etter at reiserestriksjonene ble opphevet har Peder Elias besøkt Asia for å møte fansen flere ganger. Han har spilt for store folkemengder på store festivaler, i Norge og i utlandet, og høsten 2023 selger han ut show på sin første headline-turné i Asia samt topper listene i Kina. Peder Elias jobber for tiden med sitt andre album, som kommer i 2024.

I kjølvannet av nytt album spiller Peder Elias en håndfull klubbkonserter i Norge i mars 2024. Han gleder seg stort til å møte sitt norske publikum igjen, og å spille konserter i Norge.

Billetter i salg fra i dag, fredag 17. november for Bergen og Oslo, og fra onsdag 22. november i Trondheim

Onsdag 06.mars Trondheim Tapperiet - billettsalg starter onsdag 22. november

Fredag 08.mars Bergen Kulturhuset