Artwork Tid & Tro

Victor Leksell slipper albumet Tid & Tro

Fredag 19. januar følger Victor Leksell endelig opp debutalbumet fra 2020. Nå slipper han Tid & Tro, hvis 15 spor handler om kjærlighet, lengsel, sterke følelser og om å våge å tro på seg selv. På albumet finner vi blant annet «Din låt» med Einar og «Eld & lågor», i tillegg til syv helt nye låter. Tittelsporet «Tid & Tro», som Victor skrev refrenget på natten før han hadde konsert på Liseberg, er en viktig del av albumets fortelling.

Hør Tid & Tro HER

Victor Leksell fikk sitt gjennombrudd i 2018 med debuten «Tappat» og to år senere slo han alle rekorder med singelen «Svag», som ble en nordisk hit med sine nå over 200 millioner avspillinger på Spotify. Det er fire år siden Victor gav ut sitt debutalbum Fånga mig när jag faller, som lå hele 27 uker som #1 på den svenske albumlisten. Bare slått av Pink Floyds The Wall, har Victor nå rekorden for flest uker #1 på den svenske albumlisten. I Norge har «Svag» streamet til 8x platina og var den mest spilte låten på radio i hele 17 uker. Han har vunnet flere Grammis-priser (Årets Artist, Årets Album Årets Låt) og P3 Guld-priser (Årets Låt, Årets Pop Guldmicken).

Låtarna är ett resultat av sömnlösa nätter, ständigt letande efter sig själv och att hitta lyckan i det. Att ge sig själv tiden och våga tro på sig själv. – Victor Leksell

Den 31. mai inntar Victor scenen på hjemmebane – konserten på Scandinavium blir hans største så langt i karrieren. Det er både en milepæl og en guttedrøm som går i oppfyllelse

Tracklist:

1. Tid & Tro