William Gamborg slipper "Ingen er som deg"

William Gamborg slipper "Ingen er som deg"

Stjerneskuddet William Gamborg sto igjen som en soleklar publikumsfavoritt etter årets showcasefestival by:Larm i Oslo. 730.no dro sammenligninger fra Williams show til Karpe x 10 i Spektrum, og kommenterte hans solide grep på publikum fra start til slutt. 28. Oktober slipper multitalentet sin første låt på Sony Music, «Ingen er som deg», en sensuell og dansbar pop/rnb-perle signert produsent Filip Kollsete (Arif, Stig Brenner, TIX, Julie Bergan).

««Ingen er som deg» handler om den ene person i livet ditt som ingen andre kan sammenlignes med» - William Gamborg

21 år gamle William Gamborg fra Oppegård slapp debutlåten «Sørenga» i fjor sommer som han skrev og produserte selv. Siden det har han blant annet sluppet låtene «Holder igjen» med Makosir, «Farvel» med Boua og Hkeem og «Nam», blitt ferdig på musikkskolen LIMPI i Lillehammer og hatt sine første liveshows.

Med bakgrunn fra dans og skuespill har William alltid elsket å underholde og uttrykke seg kunstnerisk. Som danser har han delt scenen med artister som Alan Walker, Karpe og Marcus & Martinus – og med sitt egne artistprosjekt tar han endelig steget helt frem på scenen. Etter by:Larm postet han en snutt fra konserten på Instagram hvor han fremfører og danser til «Ingen er som deg» sammen med Quickstyle, og videoen har nå svimlende 1.7 millioner views.

«Ingen er som deg» er ute 28. oktober.