Dusjet i lyd

Festivaldeltakere i Spania fikk oppleve verdens første dusj-rave. Det var Sony som stod bak musikkdusjen som nok gjorde godt i varmen som nå herjer i Sør-Europa.

Festival-gjengere på den populære musikkfestivalen Benicàssim fikk muligheten til å avkjøle seg etter en lang dag i solen - uten å måtte gå glipp av musikken.

Mens publikum danset til musikk fra blant annet Fatboy Slim og Totally Enormous Extinct Dinosaurs ble de dusjet av 10 liter med vann og skum fra kanoner som var heist over publikum. Lyden var det Sony som stod for med 30 vannfaste XB32 speakers som var koblet sammen for å skape den tredimensjonale lydopplevelsen.

Se verdens første dusj-rave her https://youtu.be/XTJiRdBKBaY

Sony Corporation er et kreativt underholdningsselskap med et solid teknologisk fundament. Med alt fra tjenester som spill og nettverk til musikk, film, elektronikk og finans er Sonys formål å fylle verdenssamfunnet med følelser gjennom kreativitet og teknologi. For mer informasjon, besøk http://www.sony.net/.

Jostein Granås

PR-ansvarlig Sony Norge 40477081