Ny toppkvalitets-Walkman® til ZX-serien

Berlin, 31.august 2017

• High end-lydkvalitet med balansert utgang
  • Kompakt størrelse du kan ta med deg overalt
  • Slank og eksklusiv design

Ikoniske Walkman® er fortsatt i live og relevant, spesielt med den nyeste modellen i Sonys ZX-serie: NW-ZX300. Det nyeste tilskuddet lover en toppkvalitets lytteopplevelse med balansert utgang takket være S-Master HX™ og et brukergrensesnitt laget for og av musikkelskere.

Høykvalitets lydopplevelse

ZX300 tilbyr høyoppløst lydkvalitet med den digitale forsterkeren S-Master HX™. Takket være egenskapene til både 11,2MHz DSD-opprinnelig avspilling[1] og 384kHz/32bit PCM-avspilling, kan du virkelig nyte musikken slik artisten ville ønsket det. ZX300 tilbyr også balansert standardforbindelse med diskrete venstre og høyre kanaler for mindre støy og klarere lyd.

For å kunne tilby en virkelig høykvalitets lytteopplevelse er ZX300 utstyrt med et aluminiums-chassis. FTCAP (Conductive Polymer Aluminium Solid Capacitors) og den nye filmkondensatoren er også inkludert for å sikre mer transparente vokaler og solid bass.

Slank, eksklusiv og funksjonell

Med et brukergrensesnitt dedikert musikk, er alle funksjoner du trenger tilgjengelig et tastetrykk unna. Den slanke og lette musikkspilleren rommer også hele 30 timers spilletid[2] og 64GB minne, samt støtte for eksternt minne[3]. Du kan enkelt koble til dine trådløse hodetelefoner via BLUETOOTH® eller NFC.For kompatibel kodek med BLUETOOTH-tilkobling, ikke bare LDAC, vil ZX300 også være kompatibel med Qualcomm® aptX™ HD-lyd[4]..

Pris og tilgjengelighet:

NW-ZX300 vil være tilgjengelig fra oktober 2017 og vil ha en veiledende pris på 6,300 kroner.

[1] balanced connection required

[2] 30 hours battery life for MP3 128kbps files. 26 hours battery life for Hi-Res files (FLAC 96kHz 24bit).

[3] Supported formats are microSD, microSDHC, microSDXC up to 128GB.

[4] Through firmware update scheduled after November. Qualcomm aptX is a product of Qualcomm Technologies International, Ltd. Qualcomm is a trademark of Qualcomm Incorporated, registered in the United States and other countries, used with permission. aptX is a trademark of Qualcomm Technologies International, Ltd., registered in the United States and other countries, used with permission.

• ifa2017