Sony Europas pressesenter bytter til ny plattform

17. juli flytter Sony Norway fra dagens eksisterende pressesenter til https://www.sony.no/presscentre.

Dersom du fortsatt ønsker å motta nyheter fra Sony Electronics trenger du ikke gjøre noe. Hvis du derimot ikke ønsker å motta pressemeldinger fra Sony må du melde deg i det gjeldende pressesenteret før 16. juli 2021, eller på den nye siden fra 17. juli 201.

Det nye pressesenteret har blitt utviklet og designet for å gjøre det enda lettere å finne og få tilgang til alle de nyeste fra Sony-nyhetene og tilhørende informasjon, for de som er interessert i det. Det vil også introduseres ytterligere forbedrede funksjoner i løpet av andre halvdel av 2021.

Om Sony Corporation
Sony Corporation er ansvarlig for Electronics Products & Solutions (EP&S)-virksomheten hos Sony Group. Med visjonen om å "fortsette å levere Kando og Anshin til folk og samfunn over hele verden gjennom jakten på teknologi og nye utfordringer", vil Sony skape produkter og tjenester som hjemmeunderholdning og lyd, bilder og mobilkomunnikasjon. For mer informasjon, besøk http://www.sony.net/.

Caroline Rebecca Schefte

PR Coordinator - Sony Nordics +45 28113609