Sonys nye WH-H910N h.ear hodetelefoner og NW-A105 Walkman®

• Gjør livet mer spennende med kraftfull lyd på Sonys nye h.ear-hodetelefoner og nye streamingkompatible Walkman®
  • Fem nye fargealternativer for hodetelefonene WH-H910N og NW-A105 Walkman®, med ny og forbedret passform slik at du kan lytte med stil.
  • Økt batterilevetid og smarte hodetelefonfunksjoner gjør lyttingen enklere og bedre enn noensinne
  • Nyt lyd av høy kvalitet med NW-A105 Walkman®, hvor du kan høre på musikk fra flere kilder samtidig, samt laste ned musikk direkte til din enhet – uten at det går på bekostning av lyden

I dag kunngjorde Sony sine nye hodetelefoner h.ear WH-H910N og matchende NW-A105 Walkman®. De som er interessert i mote er her i sitt ess med fem nye fargekombinasjoner, kombinert med lyd av høy kvalitet.

Overlegen lyd, på din måte

Hodetelefonene WH-H910N kansellerer effektivt støy fra omgivelsene slik at du får full oppmerksomhet på musikken. Takket være Dual Noise Sensor-teknologien fanges det opp mer lyd fra omgivelsene, som deretter forbedrer lytteropplevelsen. Adaptive Sound Control lar deg lytte på din egen måte ved å endre lydinnstillingene for hodetelefonene automatisk, avhengig av omgivelsene rundt deg. Med Quick Attention-modus har det aldri vært enklere å hengi seg selv til musikk når man er ute og rusler. Du kan enkelt holde hånden over en av øretelefonene for å redusere musikkvolumet, om det umiddelbart dukker opp noe du må få med deg – uten å fjerne hodetelefonene. WH-H910N og NW-A105 Walkman® er som skapt for hverandre, der de passer sammen både i farge, støydemping og høyoppløselig lydopplevelse.

NW-A105 Walkman® er kompatibel med høyoppløselig lyd, DSD (11.2MHz/PCM-konvertering) og PCM (384kHz/32bit)[1] støttet av S-Master HX™. DSEE HX™ oppskalerer din eksisterende musikk til nær høyoppløselig kvalitet og fungerer selv når du streamer[2]. I tillegg støtter NW-A105 Walkman® høyoppløselig lyd trådløs av LDAC™, som nå passer både trådløs og med kablet tilkobling i høyoppløselig kvalitet.

Enheten er presisjonsmessig utviklet for å skape en overlegen lyd, og har en stiv aluminiumsfrest ramme og lyddeler av høy kvalitet, og filmkondensatorer og fin lydmotstand, som også finnes i ZX-serien og NW-WM1Z. I NW-A105 Walkman® er disse funksjonene pakket inn i en praktisk og kompakt enhet, slik at du ikke lenger trenger å velge mellom god lydkvalitet og stil.

Støttet av Android™[3] med Wi-Fi, gir NW-A105 Walkman® deg tilgang til millioner av sanger. I tillegg kan du også få tilgang til nedlastingstjenester direkte fra NW-A105 Walkman® for å lagre favorittsangene dine på enheten din – perfekt for reiser der det ikke er Wi-Fi-tilkobling.

Design
Etuiets tykkelse har blitt redusert på WH-H910N, som gjør den kompakt og lett. Avstanden mellom ansiktet ditt og hodebøylen har blitt mindre, for å skape et mer elegant utseende. Øreputeformen er også designet på nytt, og maksimerer kontaktområdet med ansiktet for å forbedre komforten og stabiliteten.

Fashion-forward-funksjonalitet
Sammen med modusen Quick Attention lar berøringssensorer deg kontrollere WH-H910N uten at du må ta de av deg. Kontroller hodetelefonene dine via øreklokkene og omkringliggende knapper for å utføre en rekke funksjoner. Disse hodetelefonene er også kompatible med appen Sony | Headphones Connect, slik at du kan tilpasse musikken din like enkelt som stilen din.

Den nye NW-A105 Walkman® er kompakt med en 3,6 tommers HD-skjerm og har USB-Type-C ™ for en enkel tilkobling.

Hodetelefonene WH-H910N har en imponerende batterilevetid på opptil 35 timer – for lytting hele dagen. Hvis de går tom for batteri har de en hurtigladefunksjon som gir deg 2,5 timers underholdning med kun ti minutter ladetid. NW-A105 Walkman® har en batterilevetid på opptil 26 timer[4].

WH-H910N-modellen vil bli priset til 3.000 NOK og er tilgjengelig fra desember 2019.

NW-A105-modellen (16GB) vil bli priset til 3.400 NOK og er tilgjengelig fra november 2019.

[1] For sampling frequency over 352.8 kHz, it will be down convert playback.

[2]Krever kabeltilkobling

[3]Android er et varemerke fra Google LLC.

[4]Ved å bruke appen Sony original music player, og MP3 128kbps playback med kabeltilkobling.

Om Sony Corporation
Sony Corporation er et kreativt underholdningsselskap med et solid teknologisk fundament. Med alt fra tjenester som spill og nettverk til musikk, film, elektronikk og finans er Sonys formål å fylle verdenssamfunnet med følelser gjennom kreativitet og teknologi. For mer informasjon, besøk http://www.sony.net/.

Jostein Granås

PR-ansvarlig Sony Norge 40477081