Ta med deg festen hvor som helst med den nye høyttaleren EXTRA BASS XB01

Den kompakte og vanntette høyttaleren, SRS-XB01, er ideell for den som ønsker å flytte festmusikken fra sted til sted. Med EXTRA BASS-lyd er den ultrakompakte høyttaleren tilgjengelig i fargene rød, gul, grønn, blå, svart og hvit. Høyttaleren er rimelig på pris og en fin liten gave for den som er glad i musikk.

Gjør sangene på festen enda bedre med EXTRA BASSTM

Gjør rytmene bedre og gi festen litt ekstra kraft med EXTRA BASSTM

Kompakt design, kraftig lyd

SRS-XB01 har et avrundet design og «passive radiator» som gir sangene dine en dyp og fyldig lyd. Denne høyttaleren gir deg kraftig lyd, på tross av sin lille størrelse.

Ta med deg musikken uansett hvor du drar
SRS-XB01 veier ca. 160 g og er dermed liten og lett nok til at du alltid kan bære den med deg – slik at du alltid er klar til å spille musikk.

Vanntett design
Enten du lytter til musikk inne eller ute, kan du slappe helt av med tanken på at denne trådløse høyttaleren er rangert IPX5-vanntett[1].

Matchende håndreim
Med SRS-XB01’s praktiske håndreim trenger du ikke å forlate favorittsangene dine. Den har en matchende farge og sikrer at du kan ha med deg høyttaleren din overalt.

Ta kontroll over musikken
Koble til, spill av eller skru opp volumet – bruk knappene på høyttaleren for å styre musikken på en enkel måte.

Innebygd mikrofon for telefonsamtaler
Du kan raskt bytte fra å lytte til sanger til å snakke trådløst med vennene dine. Det er enkelt å ringe fra smarttelefonen via høyttaleren med den innebygde mikrofonen.

Nyt opptil 6 timers avspillingstid
Lytt til favorittalbum og spillelister uten forstyrrelser med opptil seks timers avspilling med det innebygde batteriet.

Avspilling via lydinngang
Har du ingen trådløs tilkobling? Ikke noe problem. Plugg musikkspilleren din, for eksempel en Walkman eller en iPod, i SRS-XB01s lydinngang, og lytt til favorittspillelistene dine.

Farger som passer din stil
Velg blant et utvalg av sterke farger - eller gå for en kul, minimalistisk utgave i svart eller hvit.

SRS-XB01 er til salgs i butikker fra midten av oktober, og får en veiledende pris på: 330 NOK.

For mer informasjon, se: https://www.sony.no/electronics/tradlose-hoyttalere/srs-xb01

[1]IPX5 (grad av beskyttelse mot vannstråler): Systemet har blitt testet og anses for fortsatt å fungere etter å ha blitt utsatt for direkte vannstråler fra et munnstykke med en indre diameter på 6,3 mm, fra enhver retning og med et trykk på omtrent 12,5 l/min i mer enn tre minutter fra en avstand på omtrent tre meter. Den vanntette ytelsen gjelder for følgende væsker: ferskvann, springvann, svette. Spesifikasjonene gjelder ikke for andre væsker enn de overnevnte (såpevann, bassengvann, sjøvann osv.).

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 77 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2018. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net