Oppdater deg på spanske destinasjoner, meld deg på årets Travelmatch.

Spania- offisiell sponsor av årets Travelmatch

Årets B2B- happening, Travelmatch, feirer i år sitt 10- års jubileum men som alt annet i disse tider, kommer også denne til å gå av stabelen digitalt.Workshopen er en møteplass mellon norske og utenlandske turistrelaterte aktører, og retter fokus mot utgående turisme.

Datoen for begivenheten er satt til 29.april.

Spania er offisiell sponsor av arrangementet og flere spanske reisemål og reiserelaterte bedrifter har meldt sin interesse.

Destinasjonene som deltar i år er som følger:

Baskerland

Costa Blanca

Cataluña

Lanzarote

Málaga

Mallorca

Murcia

Spanias Turitkontor

I tillegg deltar også flyselskapene Iberia og Vueling. Sistnevnte annonserte nylig flere direkteruter fra Bergen, Stavanger og Oslo til Barcelona.

Under Travelmatchs lunsjpause, som også må inntas hjemmefra, vil den norske journalisten Vibeke Montero, som holder til i Sør- Spania, digitalt ta dere med på en dag i hennes liv, med fokus på «Spania etter pandemien». Meld dere på og få et lite innblikk i smittevernhensyn som eventuelt må tas når deres kunder atter en gang kan begynne å reise igjen til Spania.

Interessert i å oppdatere deg litt på spanske destinasjoner?

Meld deg på her https://travelmatch.no/en/sign-up/