Equinor og GPJ

Energiselskapet Equinor forlenger samarbeidet med event- og experience marketing byrået, George P. Johnson (GPJ), etter snart 5 år med partnerskap.

GPJ vil fortsette med å levere alle Equinor sine arrangementer, messeutstillinger og annet behov innenfor experience marketing, opplyses det i en pressemelding.

Ledet utfra GPJ sitt kontor i Oslo, jobber teamet sammen med Equinor på over 60 prosjekter i 12 land hvert år.

- Vi har alltid vært veldig stolte av å jobbe sammen med Equinor. Rammeavtalen markerte en stor endring i hvordan de ønsket jobbe med eventer og experience marketing, og det er fantastisk å få denne forlengelsen som en bekreftelse på et velfungerende partnerskap. Vi gleder oss til flere spennende år med vårt produktive samarbeid, sier Country Lead i George P. Johnson, Christian Stenseng.

GPJ jobber tett med Equinor sin avdeling for konsernkommunikasjon, ledet av kommunikasjonsdirektør, Reidar Gjærum og Head of Sponsorship & Events, Cathrine Instebø.

- Vi er fornøyde med at valget om å anskaffe en global partner, som hadde kapasitet til å levere på tvers av markeder, forretningsområder og størrelser, fungerer så godt. Vi er stolte over det vi har klart å skape sammen innenfor events og experience marketing. Prosjektene er av høy kvalitet, merkevarekonsistens og engasjerende opplevelser samtidig som de er utført tids- og kostnadseffektive, sier Instebø.