Eventsatsing

Lund Gruppen Arrangement er i gang med å rigge for videre vekst forteller Magnus Lund til oss.

- Med over 2,4 millioner gjester fordelt på våre parker, arrangement og festivaler i Skandinavia gjennom året har det blitt behov for ytterligere ressurser, sier Lund.

Hebe-Cecilie N. Næss tiltrådte som chief operating officer, COO, i LGA i februar.

Næss har en MSc i business, trade & finance fra CASS i London, BSc i business & economics fra BI Sandvika. Hennes bakgrunn er fra finans innenfor meglerhus, bank og private equity.

- En helt annen bransje enn hva jeg nå jobber i. De grunnleggende prinsippene er likevel de samme, og det handler om å se mulighetene og jobbe med disse, forteller Næss.

Nå vokser selskapet ytterligere gjennom opprettelse av en egen eventavdeling. I den forbindelse skal LGA rekruttere en ny prosjektleder som skal jobbe dedikert med eventsatsingen.

- Det er veldig gøy og lærerikt å få jobbe med et så profesjonelt team som LGA og Lund Gruppen er. Vi arrangerer allerede noen av Norges beste festivaler, men det er også et stort potensial som vi skal jobbe med å utvikle videre. Vi har en spennende reise foran oss, som jeg gleder meg til å ta fatt på, avrunder Næss.