Macsimum er med i bransjefellesskapet

Macsimum er med i bransjefellesskapet

Event- og kommunikasjonsbyrået Macsimum utvikler møter for å dele kunnskap. Nå er de også medlem i Sponsor- og Eventforeningen.

- Sponsor- og Eventforeningen har som formål å være et forum for kompetanseutvikling, dette passer svært godt med Macsimums dna, som er kunnskapsdeling, sier CEO, Dag Arne Midtbø.

- I tillegg har jeg gjennom mange år i bransjen god erfaring med alt foreningen gjør, så klart vi må være medlem, fortsetter han.

CEO i Macsimum, Dag Arne Midtbø

Midtbø forklarer at det, i en tid hvor alle bruker stadig mer tid foran ulike skjermer, blir det spesielt viktig med møteplasser og arenaer der mennesker fysisk treffes. Møter mellom mennesker for utvikling av fag, relasjoner og hverandres perspektiver.

Han trekker frem flere eksempler, blant annet JavaZone med over 3000 IT «nerder» i et fullsatt Oslo Spektrum, eller Evolve Arena på Norges Varemesse der fagfolk og beslutningstagere møtes for å lykkes med bærekraftig steds- og næringsutvikling.

Les mer om vårt nyeste medlem her.

Vegard Arntsen

Pressekontakt Daglig leder i Sponsor Insight PRESSE: Ressursperson i forhold til sponsing, tall og statistikk 934 32 655

Welcome to Sponsor- og Eventforeningen !

0166 oslo