Samarbeider for tredje gang

OBOS fornyer avtalen med Oslo Sommertid for nok et års samarbeid med et av Norges største kulturarrangement.

Den 26. juni 2020 inviteres hele Norge igjen til Voldsløkka for å feire sommerens inntog.

I fjord ble samtlige av de 55 000 billettene solgt på knappe 6 minutter og partene er nå klare for nytt samarbeid.

Ekko Agency, er spesialistbyrå innenfor musikk- og merkevaresamarbeid og er ansvarlig for samarbeidet mellom OBOS og Oslo Sommertid.

- Vi i Ekko Agency er igjen svært stolte å samarbeide med landets mest aktive sponsor av kultur. Det er et drømmescenario å få jobbe med OBOS, og sammen har vi klart å skape et unikt partnerskap - både når det gjelder integrering og aktivering mellom varemerke og arrangement, sier Ann-Kristin Kreutz i Ekko Agency.

- Vi ser frem til å jobbe målrettet sammen det neste året og å lage et fantastisk arrangement, fortsetter hun.

Hege Asplund er ansvarlig for avtalen hos OBOS.

- I 2018 var det 92 % av de som var til stede på Oslo Sommertid som fikk med seg at OBOS var hovedsponsor for festivalen. Vi har blitt fortalt at det aldri har vært sett lignende tall på noen sponsormålinger, og i hvertfall ikke innen kultur, forteller hun.

- I OBOS mener vi at en by med et rikt kulturliv er et godt sted å bo. Og jeg er overbevist om at det kommer til å bli god stemning på Voldsløkka i juni neste år. Vi gleder oss, avslutter Hege.