Møt Abid Raja i Brage Bok på Bakkenteigen

Raja signerer boken sin Min skyld: en historie om frigjøring, på Bakkenteigen onsdag 25 januar.

Han skal holde et innlegg med tittelen Min skyld – bokhistorien om frigjøring lever. Dette skjer kl. 11.40, på USNs Profesjonskonferanse 2023.

– Dagen skal motivere, inspirere og gi faglig påfyll. Det har blitt en fast årlig konferanse der nesten 1000 mennesker er påmeldt, og lærere kommer fra store deler av Norge, særlig sør, sier Jannike Ohrem Bakke førsteamanuensis.

Deretter tar Raja seg tid til å signere bøker i Biblioteksgata (i hovedbygget) på Bakkenteigen.

Den kritikerroste boka er nå trykket opp i et opplag på 150.000 bøker.

– Vi er kjempestolte over at en av landets viktigste stemmer skal signere bøker hos oss. Den siste boka hans har tatt landet med storm, så vi håper at mange ønsker å treffe Abid Raja på onsdag, sier leder av Brage Bok i Studentsamskipnaden i Sørøst-Norge, Hilde Pedersen.

Raja er blant annet stortingsrepresentant for Venstre, advokat og vinner av Fritt Ords pris 2010.

• bokhandel

Studentsamskipnaden i Sørøst-Norge (SSN) sørger for velferdstilbud til studenter ved Universitetet i Sørøst-Norge, Fagskolen Viken, Politihøgskolen i Stavern, Fagskolen i Vestfold og Telemark og Folkeuniversitetet i Sørøst-Norge. Vi tilbyr studentboliger ved alle USNs åtte campuser, vi driver spisesteder, treningssentre, studentbarnehage, bokhandlere og samtaletjeneste.