Tekniker Kaj Liverød og markedskoordinator Benedicte Movik fra STIHL overleverer ferdig monterte motorsager og verneutstyr til Frank Sandbye-Ruud i Team Rubicon Norge.

STIHL STOLT SPONSOR AV TEAM RUBICON NORGE

STIHL Norge går inn som sponsor av Team Rubicon Norge for å støtte deres arbeid med katastrofehjelp. Som sponsor leverer STIHL fem motorsager, hjelmer og verneutstyr til det norske katastrofehjelpteamet som tar oppdrag over hele verden. Sponsoratet gir Team Rubicon Norge mulighet til å øke sin operative kapasitet.

STIHL Norge har nylig inngått avtale som stolt sponsor av Team Rubicon Norge. En frivillig organisasjon bestående av veteraner som tar oppdrag der det er behov for hjelpearbeid etter naturkatastrofer eller ulykker. Denne gangen skal teamet til Libanon for å rydde etter eksplosjonen i august.

STIHL bidrar med 5 motorsager med tilbehør og komplett verneutstyr til Team Rubicon Norge. Dette gjør at teamet kan øke sin operative kapasitet for nasjonale og internasjonale oppdrag. Frivillige veteraner med motorsagspesialisering har nå det rette verktøyet for å utføre sine oppdrag.

• -Vi er utrolig stolte over å kunne samarbeide med Team Rubicon Norge som driver et så viktig arbeid både i Norge og i utlandet. Våre maskiner er grundig gjennomgått og testet, og er klare for å være med på tøffe oppdrag. Vi er dypt imponert over Team Rubicon Norges arbeid og engasjement der de jobber under ekstreme forhold i katastofeområder, sier Benedicte Movik, pressekontakt i STIHL Norge.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Benedicte Movik, pressekontakt STIHL Norge, +47 94 14 45 24, benedicte.movik@stihl.no

Les mer på Mynewsdesk her!

STIHL utviklet den første kjedesagen i 1926, deretter har det tilkommet mange produkter for skog og hage. Nå omfatter STIHL-gruppen datterselskaper i ca. 160 land og produksjon i flere land. Ønsker du å vite mer om STIHL konsernet, historie og utvikling, verdensnyheter fra STIHL eller hvor vi finnes representert rundt om i verden. Sjekk www.stihl.no

Pressekontakt PR og kommunikasjonssjef STIHL Norden +46 73 736 23 14