Svedbergs tar vaskerommet inn på badet

De har bygget baderomsmøbler i over et halvt århundre, nå forvandler de badet til et vaskerom. Svedbergs nye kolleksjon for vaskerom, med overskap, vaskerom skap og benkeplater, passer perfekt inn på baderommet.

Gode nyheter for alle uten vaskerom
Dette er gode nyheter for alle som har et bad, men ikke vaskerom. Nå kan de flytte vaskemaskin og tørketrommel inn på badet, Svedbergs har designet skap og benker, perfekt til vaskerommet.
- Produkter for vasking og tørking er nytt for oss, et spennende segmenter hvor vi mener at etterspørselen etter våre produkter vil være stor, sier Stefan Svensson, Vice President i Svedbergs.

Skap med god lagringsplass
Lagring mulighetene er veldig bra fordi overskapene er 35 cm dype og høyskapene er 60 cm dype. Dette betyr at skapene kan plasseres ved siden av vaskemaskin og tørketrommel på en måte som passer inn på badet på en fin måte.

Kombinere med Forma, Stil og Skapa
Utvalget av vask og tørk består av overskap, vaskeromskap og benkeplater som passer godt til møbelserie Forma, Stil og Skapa. Formen og fargevalget er det samme. I tillegg kan du velge ulike håndtak og praktisk tilbehør.
- Vi har ikke bare lang erfaring med baderomsmøbler, vi vet også hva som kreves i fuktige miljøer. Det handler om kvalitet, funksjonalitet og håndverk, avslutter han.

• Livsstil, mote, fritid

• bad
  • baderom
  • baderommet
  • svedbergs

Svedbergs er Nordens ledende baderomsprodusent med salg i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Estland, Latvia, Litauen, Russland og Ukraina. Moderselskapet Svedbergs i Dalstorp AB driver sin virksomhet i Dalstorp, Västergötland der også mesteparten av produksjonen finner sted. Siden 3. oktober 1997 har Svedbergs’ aksjer vært notert på Stockholms fondsbørs.

Pressekontakt Art Director 0321533096