NL Pure 32

Banebrydende optisk ydelse – leveret i den mindst mulige pakke SWAROVSKI OPTIK udvider sit NL Pure-sortiment

Pure Nature Love – NL Pure leverer observationsoplevelser med uovertruffen intensitet. 32 mm-udgaven er ideel til entusiastiske fuglekiggere og friluftsentusiaster, der gerne vil føle sig i ét med naturen – uanset hvor de måtte befinde sig. Med NL Pure 32 kan friluftsentusiaster udforske skønheden i omgivelserne når som helst og hvor som helst,” siger Morten Høgh, som er Area Sales Manager i SWAROVSKI OPTIK Danmark, når han skal forklare fordelene ved den seneste tilføjelse til NL Pure-sortimentet. Kikkerten er kendetegnet ved brugen af de allerfineste materialer og kompromisløs kvalitet. Den fås desuden i en iøjnefaldende ny farve. Ud over den traditionelle grønne farve fås det kompakte mesterværk også i Burnt Orange.

ÉT MED NUET

Ligesom med NL Pure 42 demonstrerer et enkelt blik gennem 32 mm-udgaven det tekniske mesterværk, kikkerten repræsenterer. Takket være det enorme, innovative synsfelt (op til 69°) og de næsten umærkelige kanter kan du fordybe dig helt i billedet, så du opnår den mest naturlige form for observation.

ÉT MED DIG

Den utroligt kompakte optik er indkapslet i et unikt ergonomisk hus, der sikrer, at NL Pure 32 ligger perfekt i hånden. Med en oval fordybning mellem tommel- og pegefinger passer kikkertens form til dit naturlige greb. Pandestøtten giver uovertruffen komfort ved længere tids brug og sikrer stabil iagttagelse.

ÉT MED PERFEKTION

Med knivskarpe konturer og en skærm med høj kontrast og optimal farvegengivelse sikrer SWAROVISION-teknologien betagende billeder. Det er nemt at få øje på de mindste detaljer og skelne mellem de mest subtile farvenuancer. Denne absolutte farvegengivelse og høje transmission er mulig takket være en innovativ linsecoating.

ÉT MED NATUREN

I kraft af pålideligheden og den lange levetid, der har kendetegnet produkter fra SWAROVSKI OPTIK i generationer, er deres miljøpåvirkning begrænset. Virksomheden arbejder utrætteligt på at fremme bæredygtighed inden for alle sine driftsområder. Der var særligt fokus på tilbehøret under udviklingen af NL Pure-sortimentet. Bæretasken er fremstillet af 100 % genanvendt polyester (rPET). Et sæbe- og børstesæt til rengøring af huset medfølger som standard. Det indeholder en træbørste og en biologisk nedbrydelig sæbe uden palmeolie, der er fremstillet af kokosolie, olivenolie og sheasmør uden farve- eller duftstoffer. Sæben er fremstillet i Tyrol i Østrig, og penslen kommer fra Tyskland. Produktemballagen er klimaneutral og er fremstillet af bæredygtige og genanvendelige materialer. Hver enkelt pakke bidrager også til at støtte ClimatePartner-projekter. Desuden er størrelsen blevet reduceret for at spare ressourcer og reducere CO2-emissionerne under forsendelse.

vejledende pris på NL 8X32 18.100; -DKK

vejledende pris på NL 10X32 18.400; -DKK

SWAROVSKI OPTIK, med hovedkontor i Absam, Tyrol, er del av Swarovski-gruppen. Det østerrikske selskapet ble etablert i 1949, og spesialiserer seg innen utvikling og produksjon av optiske høypresisjonsinstrumenter for lang avstand i det øverste markedssegmentet. Kikkertene, teleskopene, kikkertsiktene og de optroniske instrumentene er høyt ettertraktet blant krevende brukere. Selskapet har oppnådd stor suksess takket være innovativ styrke, produktenes kvalitet og iboende verdi samt deres funksjonelle og estetiske design. Vern om miljøet og naturen er en viktig del av selskapets filosofi, og gjenspeiles i den miljøvennlige produksjonen og selskapets langsiktige forpliktelse overfor utvalgte naturvernprosjekter. Omsetningen i 2019 var 158,7 millioner euro (2018: 156,3 millioner euro) og eksportandelen er 91 %. Selskapet har rundt 980 ansatte.

Kathrin Puelacher

+43 (0) 664 / 625 58 68