Liten, lett og kompakt! Det nye ATC/STC-teleskopet fra SWAROVSKI OPTIK

Liten, lett og kompakt! Det nye ATC/STC-teleskopet fra SWAROVSKI OPTIK

Når hvert gram teller, men alle detaljer skal oppdages, tilbyr SWAROVSKI OPTIK den ideelle løsningen med sitt nye ATC/STC-teleskop. Det vil være tilgjengelig i tre forskjellige versjoner fra 3. oktober 2022.

Med ATC/STC henvender vi oss til alle som elsker naturen og ferdes i ulendt terreng eller i avsidesliggende områder. Prioritetene for denne målgruppen inkluderer liten emballasjestørrelse og lett vekt, uten at det går på bekostning av optikken», forklarer Stefan Hämmerle, som er medlem av hovedstyret for markedsføring og salg hos SWAROVSKI OPTIK.

Stor ytelse i en liten pakke

Med en lengde på 258 mm / 285 mm, er ATC/STC mindre enn et ark med A4-papir. Det veier bare 970 g / 980 g, som gjør det til en perfekt følgesvenn for krevende aktiviteter og lange reiser. En av de største utfordringene for produktutviklerne hos familiebedriften Tyrolean, var å bygge inn høy optisk ytelse i dette kompakte designet. Stefan Hämmerle forklarer hvordan dette ble oppnådd: «Å pakke optisk perfeksjon inn i et lite produkt krever enorm innsats fra våre optiske kalkulatorer og designere. De måtte presse fysikkens grenser til det ytterste for ATC/STC. Resultatet er fantastisk.»

Brukervennlig drift

Men ATC/STC imponerer med mer enn sin fremragende SWAROVISION-kvalitetsoptikk. Den praktiske brukervennligheten er enda en tydelig fordel. Dekselet gjør at teleskopet kan plasseres stabilt på en overflate selv uten stativ, og gjør at man uhindret kan dreie fokuserings- og zoomhjulet til enhver tid. En bærerem følger med teleskopet.

Kompatibel med VPA

Som nesten all observasjonsoptikk fra SWAROVSKI OPTIK, kan det nye kompakte teleskopet enkelt kobles til en smarttelefon med den justerbare telefonadapteren (VPA). Dette gjør det mulig å fange observasjoner på kamera umiddelbart.

Veil. Prise inkl.moms 21.900 NOK

Visuelt materiale:
Bildemateriale med høy oppløsning kan lastes ned fra https://mam.swarovski.com/pinaccess/showpin.do?pinCode=BEugkbsohAQm.

Verden tilhører de som kan se skjønnhet.
Opplev øyeblikket!
SEE THE UNSEEN.