MY Junior fra SWAROVSKI OPTIK - Den perfekte følgesvenn for neste generasjons naturelskere

I 75 år har SWAROVSKI OPTIK-kikkerter fulgt generasjoner av naturelskere på friluftsekspedisjoner. Med den nye MY Junior-kikkerten har det familieeide selskapet i Tyrol lansert den første høykvalitetskikkerten laget spesielt for barn. Den optiske enheten er spesialtilpasset behovene til barn fra 6 til 14 år. MY Junior vil være tilgjengelig fra mai 2024 i utvalgte forhandlere, i SWAROVSKI OPTIK-butikken CAMPEX Stockholm og på swarovskioptik.com.

«Siden selskapet ble grunnlagt i 1949, har kjærlighet for naturen og kundenes ønsker vært den sentrale inspirasjonskilder for de innovative nye produktene. Med denne kvalitetskikkerten, vår første tilpasset barn, ønsker vi å inspirere unge mennesker til å oppdage naturen. Vårt mål er også å bidra til å øke neste generasjons bevissthet om behovet for å beskytte vår vakre natur. Vi er stolte over at vi nok en gang har lykkes med å lansere kikkerter som for øyeblikket ikke har noen sammenlignbare konkurrenter på markedet», sier Stefan Schwarz, administrerende direktør i SWAROVSKI OPTIK, om nye MY Junior.

Gjør utforskning av detaljer til en lek
Spesiell oppmerksomhet ble rettet mot behovene til aldersgruppen 6 til 14 år i utformingen av MY Junior-kikkerten. Fra det fargerike og kule designet i glacier blue eller jungle green til den svært enkle betjeningen, med et stort synsfelt og barnevennlige instruksjoner.

Med MY JUNIOR-kikkerten kan barn se motivene sju gånger nærmere enn med det blotte øye. Objektivdiameteren på 28 mm fanger opp nok lys til å observere til langt ut på kvelden. MY JUNIOR-kikkerten veier bar 480 gram og er använd vanlig lett. Kikkerten leveres også med en praktisk veske. I tillegg til kikkerten har vesken plass til å ha med seg Nature Notes – MY Junior-notatboken som lar unge eventyrere skrive om oppdagelsene sine til videre forskning.

Kult tilbehør

For alle som ønsker å ta bilder og video av observasjonene de gjør, er MY Junior-kikkerten kompatibel med VPA 2 justerbar telefonadapter fra SWAROVSKI OPTIK. SWAROVSKI OPTIK har også nylig introdusert barne-T-skjorter og capser i et design som passer til MY Junior-kikkerten; Det perfekte antrekket når man skal ut på oppdagelsesferd.

75 år med SWAROVSKI OPTIK – vi feirer naturen. Slik vi har gjort i generasjoner.

I 75 år har SWAROVSKI OPTIK laget produkter som lar mennesker fokusere på naturens skjønnhet. Selskapet har hele tiden tatt bærekraftige beslutninger med fokus for morgendagen, for å opprettholde balansen i økosystemer og sikre kontinuiteten for fremtidige generasjoner. Helt fra starten har det tyrolske, familieeide selskapet demonstrert og videreført sin store kjærlighet for naturen.

Gjennom jubileumsåret 2024 ønsker SWAROVSKI OPTIK, under mottoet «Generation Nature», å feire med alle som deler denne spesielle entusiasmen for moder Jord, uavhengig av alder, interesser og landegrenser. För ytterligere informasjon: https://swarop.tk/generation_nature

#generationnature #swarovskioptik

Mer information om MY Junior: MY Junior 7x28 (swarovskioptik.com)

Bildemateriale med høy oppløsning: https://mam.swarovski.com/pinaccess/showpin.do?pinCode=raC2ap3lkzKI

Tilgjengelig fra og med mai 2024 hos utvalgte forhandlere

Slöja. Prise inkl. moms NOK fra 5 000

Verden tilhører de som kan se skjønnhet.

Opplev øyeblikket!

SWAROVSKIOPTIK.COM

SWAROVSKI OPTIK, med hovedkontor i Absam, Tyrolen, er del av Swarovski-gruppen. Det østerrikske selskapet ble etablert i 1949, og spesialiserer seg innen utvikling og produksjon av optiske høypresisjonsinstrumenter for lang avstand i det øverste markedssegmentet. Kikkertene, teleskopene, kikkertsiktene og de optroniske instrumentene er høyt ettertraktet blant krevende brukere. Selskapet har oppnådd stor suksess takket være innovativ styrke, produktenes kvalitet og iboende verdi samt deres funksjonelle og estetiske design. Vern om miljøet og naturen er en viktig del av selskapets filosofi, og gjenspeiles i den miljøvennlige produksjonen og selskapets langsiktige forpliktelse overfor utvalgte naturvernprosjekter. Omsetningen i 2020 var 163,5 millioner euro (2019: 158,7 millioner euro) og eksportandelen er 91 %. Selskapet har rundt 1000 ansatte.

VD Norden