Den Lette og kompakte nye HELIA 1,6-8x42i er et allsidig tilskudd til HELIA-serien og er perfekt tilpasset for smygjakt og drivjakt

NY HELIA 1,6-8x42i- FOR AKTIV JAKT

HELIA-serien imponerer med kompromissløst fokus på det grunnleggende: funksjonalitet, pålitelighet, håndtering

og estetikk. Hver modell er det perfekte verktøyet for den tiltenkte jaktbruken.

og drivjakt. Med et stort synsfelt på 25m / 100m ved laveste forstørrelse kombinert med et ekstra lyssterkt, opplyst

4-Dot retikkel kan det til og med brukes på drivjakt i sterkt dagslys. Det kraftige optikksystemet gir eksepsjonell

skarphet i kantene og et klart bilde med enestående fargegjengivelse. Takket være linsediametere på 42 mm

kommer det nok lys til pupillen selv i skumringen, og hvis HELIA 1,6-8x42i brukes om natten, er den det perfekte

verktøyet for bruk med og festet på nattsynsutstyr (klipsenheter). Kombinert med den velprøvde Automaticlightfunksjonen har den alle viktige funksjoner for aktiv jakt både dag og natt.

Den valgfrie modellen med SR-skinne og rask justering (SV) er tilgjengelig, i tillegg til annet nyttig tilbehør for

personlig tilpasning.

PRODUKT HØYDEPUNKTER

• Lett og kompakt optikk for snikjakt og drivjakt