Synsam åpner ny butikk på Alti Eikunda i Egersund

Synsam åpner ny butikk på Alti Eikunda i Egersund

24. august åpner Synsam dørene for en ny destinasjon innen øyehelse og brillemote.

Etter at Synsam kom til Norge i 1996 har kjeden åpnet mer enn 500 butikker i Norden, og den 24. august, klokken 12 åpner Synsam dørene til en splitter ny butikk på Alti Eikunda i Egersund.

– Med nesten 200 kvadratmeter, den nyeste teknologien og ikke minst et stort og spennende sortiment håper vi å være et godt tilskudd innen optikk og øyehelse for både lokalbefolkningen og de som gjester Egersund, sier Administrerende Direktør i Norge Krister Duwe.

Stort utvalg av briller og linser
I butikken vil du finne et stort utvalg designbriller til både store og små. Uavhengig av om du er på jakt etter et tidløst par med briller i en klassisk modell eller ønsker en mer trendy brille eller solbrille i sterke farger, vil du finne det i Synsams nye butikk.

I butikken vil du også finne et bredt utvalg linser og andre produkter innen øyehelse.

Øyehelse i fokus
Synsam har også et rimelig brilleabonnement som gir kunden muligheten til å leie briller, og til å bytte ut og fornye en brille i abonnementet hvert år. Med abonnementet kan man velge mellom tre eller flere produkter fra hele Synsam sitt sortiment av designerbriller og linser. Abonnementet gir også kunden muligheten til å få gratis justeringer og reparasjoner, samt andre fordeler. Abonnementet er en løsning som gir trygghet med en fast månedskostnad for kundene.

Synsam sitt konsept «Alle skal se» har som mål å gjøre det mulig for flere barn å få tilgang til kvalitetsoptikk og øyehelse. Gjennom «Alle skal se» tilbyr Synsam derfor kostnadsfri synsundersøkelse og aktivitetsbriller til alle barn mellom 5-12 år. Disse brillene er spesielt designet for å tåle fysiske aktiviteter og gir god beskyttelse for barnas øyne.

Velkommen
Synsam Egersund finner du på Alti Eikunda, i Fabrikkgaten 2 og Administrerende Direktør i Norge Krister Duwe ønsker deg hjertelig velkommen til butikken 24. august.

– Vi håper å se deg i vår nye butikk, og vi gleder oss til å kunne hjelpe nye kunder med å finne det perfekte paret med briller, solbriller og linser, avslutter Krister Duwe.

Fakta om Synsam Egersund
Adresse: Fabrikkgaten 2, på AMFI Eikunda
Antall kvm: 160
Antall briller og solbriller: 1800 stk