Nyhet! Ubegrenset data uten binding til Talkmores bedriftskunder

(Oslo, 01. september 2021) Lavprisselskapet Talkmore Bedrift lanserer i dag et ubegrenset data-abonnement med tre hastigheter, garantert full Telenor-dekning – og selvfølgelig helt uten binding.

– Binding? Det vil ikke de kostnadsbevisste bedriftskundene ha. De vil ha Telenor-dekning, lave priser, topp service og mye verdi for pengene. Med tre ulike hastigheter på vårt nye ubegrenset-abonnement kan de velge den hastigheten som treffer bedriftens behov best, samtidig som de har full kontroll på kostnadene, sier administrerende direktør i Talkmore, John Sebastian Schmidt Slørdahl.

Takker kundene

Talkmore Bedrift har de mest fornøyde bedriftskundene på tvers av bransjer. Talkmore topper også kundetilfredshets-nettstedet bytt.no. Dagens lansering av abonnement med ubegrenset data er en hilsen til både nye og gamle bedriftskunder. Takk for tilliten, endelig kan vi gi dere ubegrenset data, sier Slørdahl.

Lanserer ubegrenset data og gir samtidig kundene mer GB i flere eksisterende abonnement

Ubegrenset data i salg fra i dag, 01.09.21 – med tre ulike hastigheter:

• Normal hastighet opptil 10 Mbit/s for for 499,–/mnd eks. mva
  • Rask hastighet opptil 100 Mbit/s for 599,–/mnd eks. mva
  • Maks hastighet opptil 300 Mbit/s for 749,–/mnd eks. mva

Slik fungerer ubegrenset data

Kunden får ubegrenset data, og når de har nådd et forbruk på 100 GB senkes hastigheten til basishastighet (3 Mbit/s). Man kan fortsatt bruke mobilen som normalt, men det vil gå noe saktere. Ved kjøp av hastighetsreload får kundene umiddelbart tilbake opprinnelig hastighet i nye 100 GB.

Telenor-dekning med 5G vil fungere på alle tre hastigheter. Kunden vil se 5G symbolet i displayet på telefonen dersom de har en telefon som støtter 5G, samt befinner seg i et område hvor det er 5G-dekning. Utnyttelsen av 5G er naturlig nok best optimalisert for hastigheten Maks, da det er hastighetsbegrensning på hastighetene Normal og Rask.

Mer data til samme pris

• Large økes med 2GB fra 8GB til 10GB uten å øke prisen. Abonnementet heter fra nå 10GB
  • X-Large økes med 3GB fra 12GB til 15GB uten å øke prisen. Abonnementet heter fra nå 15 GB
  • De andre abonnementene i porteføljen bytter også navn til å vise sin inkluderte datamengde

For full oversikt over priser og den nye abonnementsporteføljen til Talkmore Bedrift, sjekk her.

For mer informasjon, kontakt:

John Sebastian Schmidt Slørdahl

Administrerende direktør

jsss@talkmore.no

974 13 836

Gerd Stilloff Løland

Direktør for kommunikasjon og organisasjonsutvikling

gl@talkmore.no

995 94 980

Talkmore Bedrift er til for å forenkle mobilhverdagen for små og mellomstore bedrifter. Vi er et resultat av den lykkelige fusjonen i mars 2021 mellom Dipper, etablert i 2013, og Talkmore, etablert i 2004. Med fusjonen fikk kundene den samme, gode Telenor-dekningen og forsterkninger på IT, salg, produkt og marked. Talkmore Bedrift har vunnet EPSI-kåringen om kundelojalitet og -tilfredshet seks år på rad, og har de mest fornøyde bedriftskundene i Norge, på tvers av bransjer. Talkmore Bedriftskunder har faste kundefordeler som blant annet 1000,– i mobilrabatt i nettbutikken, lørdagsåpen kundeservice, og bruk i hele Europa inkludert i abonnementet.

• mobilabonnement
  • mobiltelefoni
  • lave priser
  • epsi
  • telenor-dekning

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet på Telenor sitt mobilnett. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene, og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet.

Høsten 2020 lanserte vi også Norges enkleste lavpris-abonnement på strøm, garantert uten påslag og skjulte gebyrer.

Den 1. mars 2021 fusjonerte Dipper med Talkmore og ble til Talkmore Bedrift. Talkmore har dermed et styrket totaltilbud og har en betydelig lavpris-posisjon i både privat- og bedriftsmarkedet.

Vi er om lag 100 dedikerte medarbeidere, inkludert vårt kundesenter, og holder til i hyggelige lokaler på Hasle i Oslo. Vi går på jobb hver dag med et mål om at våre kunder skal ha gode opplevelser med oss.

Administrerende direktør er John Sebastian Schmidt Slørdahl.

Les mer om Talkmore på www.talkmore.no