Talkmore dropper Black Friday – lanserer fast mobiltilbud året rundt

(Oslo, 16. november 2018): Black Friday har befestet seg som en av de virkelig store handelsdagene verden rundt. Hele konseptet har gått litt av hengslene, og Talkmore vil ikke være med på å støtte opp under det økte kjøpepresset. Derfor har vi valgt ikke å ha noe dedikert Black Friday-tilbud som kundene må stresse med å rekke akkurat denne dagen.

- Vi benytter heller anledningen til å lansere en ny fast kundefordel som gjelder hver eneste dag - året rundt, sier Camilla Amundsen, administrerende direktør i Talkmore.

- Vi er opptatt av at det skal lønne seg å være kunde hos Talkmore, og at det alltid er gode fordeler å få hos oss. Kundefordelen mobilrabatt går ut på at alle Talkmore-kunder får 1000 kroner i rabatt når de kjøper seg ny mobiltelefon.

Ettersom mobilrabatten gjelder hver dag hele året blir dette en motsats til kjøpepresset i forbindelse med Black Friday. Det betyr at Talkmore-kundene kan kjøpe seg ny telefon når de faktisk har behov, og ikke bare fordi det er «hurramegrundt-salg».

Det kan være penger spart på å handle på salg slik som Black Friday, og det er ingenting galt med at vi handler ting vi faktisk ønsker oss og trenger. Problemet oppstår når vi kjøper mer enn vi ellers ville ha kjøpt, og ting vi egentlig ikke trenger – bare fordi det er salg. Da er det plutselig ikke penger spart likevel. Med 1000 kroner i rabatt på mobiltelefon kan vi gi kundene våre veldig konkurransedyktige priser hele året, og ikke bare denne ene dagen, sier Amundsen.

Oppfordringen er derfor: Ikke stress med å rekke Black Friday, som Talkmore-kunde får du rabatt på mobiler hele året – 1000 kroner i avslag – og fri frakt.

Les mer om mobilrabatten og vilkår her.

For mer informasjon, ta kontakt med:

Camilla Amundsen

Administrerende direktør i Talkmore

Tlf : +47 99 50 62 81 | e-post: ca@talkmore.no

• nettbutikk

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet. Vi er om lag 60 medarbeidere inkludert vårt kundesenter, og holder kontor på Helsfyr i Oslo. Les mer om Talkmore på www.talkmore.no