​Talkmore tar opp kampen om familie-kundene: Tilbyr barnerabatt og datadeling

(Oslo, 18. november 2020) Med sitt nye familieabonnement Talkmore Familie frir Talkmore til kostnadsbevisste familier ved å tilby barnerabatt i tillegg til datadeling og trygg barnemodus.

– Kundene har etterspurt datadeling lenge, derfor er vi glade for å kunne tilby dem denne tjenesten, sier leder for privatmarkedet i Talkmore, Mathias Aasvestad. – Med Talkmore Familie kan kundene enkelt justere og overføre mobildata seg imellom. Abonnementet inkluderer barnerabatt og barnemodus, som passer perfekt for barnefamilier som ønsker fleksibilitet og kontroll på mobilregningen på Telenor-nettet, sier Aasvestad.

Talkmore Familie med barnerabatt

For mobilkunder kan behovet for mobildata variere fra måned til måned, som fører til at kunden ikke får utnyttet all data i pakken eller går tom for data før måneden er ferdig. Med datadeling får kundene mulighet til å dele på en felles datamengde, og enkelt omfordele når noen går tom eller at behovet endrer seg. Da blir databruken mer effektiv, noe som betyr penger spart for kundene. Alt styres enkelt fra Talkmore-appen, hvor du også får full oversikt over fordeling og forbruk. Her kan også nye medlemmer enkelt legges til, og barnemodus kan aktiveres og deaktiveres ved behov. Barn får alltid 30 kroner rabatt.

Gir barna en trygg inntreden i mobilverdenen

Trygg og enkel mobilbruk for barn er noe Talkmores kunder setter høyt. Talkmore Familie inkluder derfor en kostnadsfri barnemodus som enkelt kan skrus av og på i appen. Med barnemodus på er kunden sikret at barnet ikke kan bruke mer mobildata enn det som er inkludert i abonnementet, samtidig som diverse innholdstjenester, spesial- og servicenummer samt samtaler og meldinger til utlandet er sperret. I tillegg inkluderer barnemodus tjenesten Nettvern,som er et filter som kan skrus på i Telenor-nettet. Nettvern varsler om barneter i ferd med å gå inn på en nettside som inneholder virus, svindelforsøk eller lignende.

Les mer og bestill Talkmore Familie her.

For mer informasjon kontakt gjerne:

Mathias Aasvestad, leder privatsegment i Talkmore, 400 44 135, ma@talkmore.no

Jannicke Riise, pressekontakt i Talkmore, jr@talkmore.no

• sikkerhet
  • mobil
  • familie
  • familieabonnement
  • mobilabonnement
  • savemore
  • nettvern

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet på Telenor sitt mobilnett. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet. Vi er om lag 60 medarbeidere inkludert vårt kundesenter, og holder til i hyggelige kontorer på Hasle i Oslo. Les mer om Talkmore på www.talkmore.no