Ubegrenset data og Nettslett til Talkmore-kundene fra i dag

(Oslo, 12. mai 2021) Lavprisselskapet Talkmore lanserer ubegrenset data med hastighetsvalg, og spisser dermed mobilabonnementene enda mer mot de pris- og kvalitetsbevisste kundene.

– Selvsagt skal de smarteste kundene i markedet få være med på datafesten. Kundene våre vil ha kvalitet, nok data og full tilgang til 4G og 5G fra Telenor, samtidig som de har full kontroll på kostnadene. Med ubegrenset data og tre ulike hastigheter trenger de ikke betale for mer enn det de trenger. Det vet vi at de liker, sier John Sebastian Schmidt Slørdahl, administrerende direktør i Talkmore.

Enda bedre deal med ubegrenset data

Med ubegrenset data kan kundene surfe også etter at inkludert mengde er brukt opp. Talkmore gjør store endringer i mobilporteføljen sin for å gi de prisbevisste privatkundene en enda bedre deal:

• Ubegrenset dataabonnement med tre ulike hastigheter i salg fra i dag, 12. mai 2021
    • Normal hastighet opptil 10 Mbit/s for kunder med enkel hverdagsbruk for 499,–/mnd
    • Rask hastighet opptil 100 Mbit/s for kunder som ofte streamer film og video for 549,–/mnd
    • Maksimal hastighet opptil 300 Mbit/s på 4G og opptil 1000 Mbit/s på 5G for 749,–/mnd
  • Nettslett inkludert til alle privatkunder fra 12. mai 2021. Ingen skal føle seg utrygge på nett. Forsikringen Nettslett gir kunden dedikert advokatbistand dersom man opplever netthets eller trenger hjelp til å slette innhold på avveie
  • Nytt, ubegrenset dataabonnement til Talkmore Familie-kundene. 120 GB data på deling for 999,–/mnd. SIM-kort kommer i tillegg
  • Mer data til samme pris for en rekke abonnement til Talkmore Familie

Slik fungerer ubegrenset data

Kunden får ubegrenset data, og når de har nådd et forbruk på 100 GB (120 GB for Talkmore Familie-abonnement) senkes hastigheten til basishastighet (3 Mbit/s). Man kan fortsatt bruke mobilen som normalt, men det vil gå noe saktere. Full informasjon om ubegrenset data, priser og hastighet finnes her.

For mer informasjon kontakt gjerne:

John Sebastian Schmidt Slørdahl, administrerende direktør i Talkmore

E-post: jsss@talkmore.no

• mobildata
  • mobilbruk
  • telekommunikasjon

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet på Telenor sitt mobilnett. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene, og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet.

Høsten 2020 lanserte vi også Norges enkleste lavpris-abonnement på strøm, garantert uten påslag og skjulte gebyrer.

Den 1. mars 2021 fusjonerte Dipper med Talkmore og ble til Talkmore Bedrift. Talkmore har dermed et styrket totaltilbud og har en betydelig lavpris-posisjon i både privat- og bedriftsmarkedet.

Vi er om lag 100 dedikerte medarbeidere, inkludert vårt kundesenter, og holder til i hyggelige lokaler på Hasle i Oslo. Vi går på jobb hver dag med et mål om at våre kunder skal ha gode opplevelser med oss.

Administrerende direktør er John Sebastian Schmidt Slørdahl.

Les mer om Talkmore på www.talkmore.no