Julegavetips fra TCL Electronics!

Julegavetips fra TCL Electronics!

De første pepperkakene er allerede til salgs i dagligvarebutikkene, og snart vil Mariah Careys «All I want for Christmas» spilles overalt, akkurat som vanlig. Det er tid for å kjøpe julegaver, og her kommer noen gode tips fra oss hos TCL. Til familien som allerede har alt, men som trenger litt krydder i hverdagen: en svært prisgunstig QLED-TV, en oppgradering av fredagsfilmen med en ny lydplanke, eller hva med en robotstøvsuger for å unngå krangling om hvem som skal gjøre rent? Vi håper at noe fra listen nedenfor vil passe!

Gi TV-lyden en skikkelig oppgradering med TS8132
TCL TS8132 er en 3.1.2 Dolby Atmos-lydplanke med trådløs subwoofer og robust ytelse, som sørger for en virkelig heftig lydopplevelse. TS8132 har fått en rekke priser og utmerkelser fra lydeksperter og teknologimedier, som gir den gode karakterer for å ha en lyd som gir svært god valuta for pengene. I tillegg til å skape flotte film- og TV-opplevelser, sørger den innebygde Chromecasten for at den også blir stuens lydhub. Lytt til hva du vil, når du vil. Den er tilgjengelig via utvalgte forhandlere til en veiledende cirkapris fra 3 990 NOK. Du finner mer informasjon og bilder her.

For de som har et litt strammere budsjett finnes lillebroren TS8111, som fås til en veiledende cirkapris fra 1 990 NOK. Den er også virkelig kraftig, med 2.1 Dolby Atmos og doble innebygde subwoofere. Den roses av teknologimedier for å gi god valuta for pengene, samt for sin kvalitative lydforbedring og høye brukervennlighet. Du finner mer informasjon og bilder her.

En svært prisgunstig gaming-TV til spillentusiasten
TCL C72-serien, med modellene C725 og QLED850, ble lansert på det nordiske markedet tidligere i år, og har allerede blitt svært godt mottatt i markedet av både forbrukere og media. Den har en uovertruffen QLED-ytelse med eksplosive farger og uendelig underholdning . De har også alle nødvendige specs for kresne gamere – HDMI 2.1 og ALLM, som gir en superrask responstid. C725 blir din for en veiledende cirkapris fra 6 990 NOK, og QLED850 fra 9990 SEK. Du finner mer informasjon og bilder her.

Slutt å gjøre rent – start med Sweeva!
Nå er det slutt på kranglingen om hvem som skal gjøre rent hjemme – la Sweeva 6500, TCLs premium-robotstøvsuger, gjøre jobben. Den er utstyrt med automatisk tømming av støvbeholder og det nyeste LDS-navigasjonssystemet, og har en sugekraft på 2700 Pascal og multisensorer for å kunne bevege seg uten problemer. Støvsugeren tar ikke bare hånd om støvet, men har også et innebygget UV-C-lys som også kan utføre gulvsterilisering for å bli kvitt bakterier. Sammen med et vaskbart HEPA-filter, fanger støvsugeren opp allergener fra pollen og pelsen på husdyr. Sweeva 6500 ble nylig lansert på det europeiske markedet og vil være tilgjengelig hos utvalgte forhandlere mot slutten av året, til en veiledende cirkapris fra 5 990 NOK. Du finner mer informasjon og bilder her.

Bedre inneklima med Breeva A5
TCL Breeva A5 er en både smart og effektiv luftrenser som har fått en Red Dot Award i premie for designet, så den blir også en fin del av innredningen. Takket være sitt filtreringssystem, breevaShield™, kan den fjerne mer enn 99,9 % av bakterier og vanlig influensavirus. Breeva A5 er optimal for bruk om natten for å få et friskt og rent innemiljø, takket være sin effektive nattmodus med kun 26 dB. Breeva A5 vil lanseres på det nordiske markedet mot slutten av året, til en veiledende cirkapris fra 2 990 NOK. Du finner mer informasjon og bilder her.