TCL Electronics vinner tredobbel CES 2022 Innovation Award

TCL Electronics vinner tredobbel CES 2022 Innovation Award

TCL Sweeva 6500, den nye robotstøvsugeren, TCLs flaggskip-TV X925 samt mobilen TCL 20 Pro 5G, får alle priser i CES 2022 Innovation Award.

TCL Electronics, Oslo, 26. november 2021 – I tilknytning til en av de mest innflytelsesrike forbrukerelektronikkmessene i verden, CES, arrangeres også hvert år konkurransen CES Innovation Award, der produkter med enestående design og teknologi anerkjennes. Produktene vurderes og får karakterer ut fra de tre kriteriene teknologi og funksjonalitet, estetikk og design samt unikhet og innovasjon. TCL har i år gleden av å motta utmerkelser innen tre kategorier; innen TV med pris til Mini LED-modellen X925, innen husholdningsapparater (MDA) for robotstøvsugeren Sweeva 6500 samt innen mobile produkter for TCL 20 Pro 5G.

Sweeva 6500 får pris for kombinasjonen av riktige spesifikasjoner og et svært fint design
TCLs robotstøvsuger Sweeva 6500 vinner «CES 2022 Innovation Award», noe som ikke bare bekrefter hvor begeistret markedet er over TCL Electronics-produkter, men også er et bevis på den sterke innovasjonsevnen i TCL Electronics’ smarthussegment.

«Når vi nå skal gå nye veier også innen segmentet for husholdningsprodukter, føles det svært trygt å ha anerkjente produkter som har fått store utmerkelser slik som disse», sier Per Svensk, salgssjef for TCL Nordics. «Vi har svært spennende produktlanseringer på gang, robotstøvsugerne i Sweeva-serien er én av dem, og jeg ser veldig frem til responsen i det nordiske markedet.»

Den prisbelønte robotstøvsugeren Sweeva 6500 har et toppmoderne design kombinert med diskré utforming og stor teknisk detaljrikdom. Den utsøkte mattsvarte finishen fremhever også støvsugerens eleganse på en subtil måte, som kompletterer den kompakte og slanke støvbeholderen.

Les mer om utmerkelsen her.

Flaggskipet X925 Pro får den prestisjefylte utmerkelsen Best of Innovation
TCLs luksuriøse Mini LED-TV med OD Zero-teknologi, X925 Pro, får utmerkelsen CES Innovation Award 2022 «Best of Innovation». Denne utmerkelsen deles ut til produktene som er best i sin klasse, uansett produktkategori. TCLs X925 Pro ble lansert på det nordiske markedet tidligere i høst og er den første TV-en med tredjegenerasjons Mini LED-bakgrunnsbelysning, OD Zero™-skjermteknologi. Dette betyr at den har revolusjonerende optikk, et ultratynt design og en oppslukende lyd, i kombinasjon med den personlige opplevelsen av Google TV. TCL X925 Pro har en eksepsjonell 8K-skjermoppløsning med over 33 millioner piksler, hvilket gir en fremragende skarphet som er fire ganger så skarp som 4K-TV.

Les mer om utmerkelsen her.