CES 2024: TCL avduker 115" QD-Mini LED-TV og innovasjoner for smarte hjem

CES 2024: TCL avduker 115" QD-Mini LED-TV og innovasjoner for smarte hjem

TCL presenterer innovasjoner til kunder over hele verden for å utnytte kraften i avansert teknologi og forme måten vi lever livene våre på – i 2024 og fremover.

TCL Electronics, Oslo, 9. januar 2024 – TCL Electronics, et av verdens raskest voksende merkevarer innen forbrukerelektronikk, har en imponerende stand på verdens største messe for forbrukerelektronikk CES 2024. I år avduker TCL sin banebrytende skjermteknologi, avansert underholdning, neste generasjons personlige enheter og smarthusøkosystem, som vil forme hvordan forbrukere over hele verden samhandler med fremtidens teknologi. TCLs headliner er det utrolige gjennombruddet i Mini LED med den nyeste 115-tommers Mini LED-TV-en.

Bedre underholdning og forbedret hjemmekinoopplevelse
Flere brukere enn noen gang før velger ultrastore TV-skjermer, takket være de mange fordelene de tilbyr for filmvisning, oppslukende spill og kraftige sportsopplevelser. TCL er nå det største globale merket for 98-tommers TV-er og en leder innen jumbostørrelse Mini LED, og viser frem sin nyeste serie med jombosize QD-Mini LED-TV-er under IFA 2023. TCL forstår viktigheten av å lage TV-er som maksimerer seeropplevelsen med fremtidssikker skjermteknologi – dette vil bli avduket under CES på TCL-standen.

Når det gjelder å heve brukeropplevelsen i hjemmet, er TCLs smarthusøkosystem, som inkluderer intelligente klimaanlegg, vaskemaskiner og kjøleskap, innovativt designet for å gjøre hverdagen enklere, sunnere og morsommere.

Besøk TCL under CES
Når: 9-12 januar, 2024
Hvor: Las Vegas Convention Center, Central Hall #18708

Interessert i intervjuer under CES-uken? Ta kontakt med Hanna Glaas som nedenfor.

TCL Electronics ble grunnlagt for 40 år siden og har vokst til å bli et av verdens største selskap innen forbrukerelektronikk. TCL driver egne produksjons- og FoU-sentre over hele verden med produkter som selges i over 160 land, og er rangert som nummer to målt etter globalt TV-salgsvolum i 2023. TCL spesialiserer seg på forskning, utvikling og produksjon av forbrukerelektronikk, alt fra TV-er og lydprodukter til smart hjemmeelektronikk. www.tcl.com