TCL avslører imponerende oppdatering til sin 4K HDR-serie med den nye P74-serien

TCL Electronics, Oslo, August 29, 2023 – TCL Electronics, et av verdens raskest voksende merkevarer innen forbrukerelektronikk, lanserer sin helt nye P74-serie; 4K HDR-TV med Google TV og Game Master. Med enestående lyd- og bildeytelse og utrolig underholdningsverdi, vil P74-serien være tilgjengelig hos nordiske forhandlere i 85" -modellene fra slutten av august og 98" fra september.

Med denne TV-modellen har brukerne filmen frelst. Med en imponerende kantløs design og Dolby Vision- og Dolby Atmos-teknologi, leverer P74 en førsteklasses audiovisuell ytelse. De store skjermmodellene, opptil 98 tommer, kaster seeren rett inn i handlingen, det være seg filmer, spill eller sport. I tillegg, med en smart og stilig design, legger TCL P74 et stilig tillegg til stuen din, og det avanserte Smart TV-systemet med Google TV gir tilgang til et vell av innhold fra favorittstrømmetjenestene dine - alt organisert og lett tilgjengelig med håndfri stemmestyring.

Les mer i den globale pressemeldingen her.