TCL presenterer sin nye kraftige lydplanke TS8132

TCL presenterer sin nye kraftige lydplanke TS8132

TCL Electronics fortsetter å utvide lydsortimentet, nå med lydplanken TS8132. Det er en 3.1.2 Dolby Atmos-lydplanke med trådløs subwoofer og robust ytelse, som sørger for en virkelig heftig lydopplevelse. TCL TS8132 blir tilgjengelig via nordiske forhandlere fra og med mai.

TCL Electronics, Oslo, 13. april 2021 – TCL Electronics følger nå opp lydlanseringene TS8111 og TS6110 i fjor høst, med storebror TS8132.

Kraftig ytelse i en slank innpakning
Med TS8132 får du et kraftig Dolby Atmos-lydbilde drevet av ikke mindre enn åtte høyttalere. Lydplanken har en elegant og slank design, og den eksterne og kompakte subwooferen er trådløs for å holde rommet fritt for flokete ledninger.

I tillegg til å skape flotte film- og TV-opplevelser, sørger den innebygde Chromecasten for at den også blir stuens lydhub. TS8132 fungerer også med Apple AirPlay, Google Assistent og Amazon Alexa – slik at du enkelt kan lytte til hva du vil, når du vil. Den har også støtte for HDMI med eARC, for tilkobling til TV, med støtte for alle lydformat. TS8132 har også Dolby Vision-kompatibel 4K-pass-thru, noe som betyr at hvis du for eksempel kobler en Apple TV som har støtte for Dolby Vision, direkte til TS8132, så sender den signalet videre til TV-en.

Tilgjengelighet og priser
TCL TS8132 blir tilgjengelig via utvalgte forhandlere i Norge fra og med midten av mai, til en veiledende cirkapris fra 3 990 NOK.

Mer informasjon: Les gjerne mer om modellene og last ned pressebilder her.

Er du interessert i en produkttest?
Testmodeller vil være tilgjengelige i slutten av mai. Kontakt presseansvarlig nedenfor, så setter vi deg på ventelisten.

TCL Electronics ble grunnlagt for 35 år siden og har vokst til å bli et av verdens største selskap innen forbrukerelektronikk. TCL driver egne produksjons- og FoU-sentre over hele verden med produkter som selges i over 160 land, og er rangert som nummer to målt etter globalt TV-salgsvolum i 2020. TCL spesialiserer seg på forskning, utvikling og produksjon av forbrukerelektronikk, alt fra TV-er og lydprodukter til smart hjemmeelektronikk. www.tcl.com