Kraftige Alcatel A7 lanseres i Norge

Kraftige Alcatel A7 lanseres i Norge

Smarttelefon med ekstra alt. Alcatel A7 er en Android-telefon med ekstra lang batteritid, to kameraer og åtterkjerners prosessor, med imponerende 3 GB RAM. Snart finnes den i handelen.

– Nye Alcatel A7 gir brukeren lang batteritid i kombinasjon med en 5,5 tommers-skjerm, sier Peter Frisch, Country Manager for Alcatel i Sverige og Norge.

– Alcatel A7 er et godt alternativ, med bedre batterikapasitet enn mange andre smarttelefoner i dette prissegmentet, som har blitt lansert på det norske markedet i år, sier Peter Frisch.

I dag lanseres Alcatels nyeste Android-satsning, Alcatel A7, på fagmessen for forbrukerelektronikk, IFA 2017, i Berlin.

Alcatel A7 er en Android-telefon med hele 4 000 mAh batteritid, to kameraer og åtterkjerners prosessor, med 3 GB RAM, 5,5 tommers-skjerm og plass til MicroSD-minnekort på opptil 128 GB. Alcatel A7 er utstyrt med et 16 megapiksel-kamera med f/2,0-blender, autofokus (PDAF) og et 8 megapiksel-kamera til selfies og videosamtaler.

Alcatel A7 vil snart være tilgjengelig i handelen, til prisen 2 299 kroner (RRP).

Peter Frisch, Country Manager for Alcatel i Sverige og Norge, + 46 709 93 84 15, peter.frisch@tcl.com

alcatel-mobile.com og tcl.eu

Rubrik:

Alcatel fins i mer enn 160 land og er et varemerke som eies av TCL Communications – en av verdens største produsenter av smarttelefoner.

Företagsbeskrivning:

TCL Communications designer, produserer og markedsfører mobiltelefoner, internettprodukter og internettjenester verden over. Varemerket Alcatel finnes i mer enn 160 land: i Nord-Amerika, Latin-Amerika, Europa, Mellom-Amerika og Asia. TCL Communications ble i 2017 plassert blant de ti største, globale smarttelefonprodusentene, av undersøkelsesfirmaet IDC. TCL Communications har vært virksomme i telekombransjen siden 1999.

Företagsbeskrivning som "boileplate":