Viktig spørreundersøkelse for kunstnere om kunstsentrene.

Viktig spørreundersøkelse for kunstnere om kunstsentrene.

Kjære kunstnere!

Telemark kunstsenter formidler her en lenke til en undersøkelse om de femten regionale kunstsentrene i Norge, og ber dere bruke 5 minutter på den.

Undersøkelsen gir dere en mulighet til å gi oss viktig tilbakemelding om hva vi gjør, og hvordan vi gjør det, og er utformet av Tore Slaatta i TSL Analytics i samarbeid med Menon Economics, på oppdrag fra KiN (landsforeningen Kunstsentrene i Norge). Undersøkelsen har to deler, den første om kunstsentrene generelt, og deretter om det kunstsenteret som dere sogner til eller spesielt vil gjøre en vurdering av.

Om dere har spørsmål om undersøkelsen, kontakt gjerne Tore på tore@tslanalytics.com eller Merete i KiN på merete@kunstsentrene.no

Beste hilsen